Gå til innhold

Har lest om mekling her inne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må sambo paret også på mekling???'

Har lest om her inne, men husket ikke helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja alle må til mekling nå, hvis de har hatt fellesadresse

Skrevet

Ja, samboere må også på mekling.

Denne regelen er ganske ny, tror den trådte i kraft 01.01.07.

Skrevet

Ok, takk for svaret:)

 

Er det til helsestasjon da. Tenkte på der hvor det gratis eller vet du om andre steder???

Skrevet

nei tror ikke helsestasjonen er inne i bildet, vi slapp akkurat unna meklinga vi så vet ikke noe spesielt om den.

Skrevet

Ok, takk for svaret igjen:) For leser mere i aleneforeldreforeningen.

Begge er helt grønn på det her.

Skrevet

Det er mekling på familievernkontorene. Sjekk bufetat sine hjemmesider.

Vet at en del sosialkontor rundt om også tilbyr mekling.....

Meklingen er gratis.

Skrevet

Fra januar i år kom det nye regler om at samboerpar på til mekling før flyttemelding og utvidetbarnetrygd blir godkjent ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...