Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Må sambo paret også på mekling???' Har lest om her inne, men husket ikke helt.
så var vi 4 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 ja alle må til mekling nå, hvis de har hatt fellesadresse
Ingen_nick_ledig Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Ja, samboere må også på mekling. Denne regelen er ganske ny, tror den trådte i kraft 01.01.07.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Ok, takk for svaret:) Er det til helsestasjon da. Tenkte på der hvor det gratis eller vet du om andre steder???
så var vi 4 Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 nei tror ikke helsestasjonen er inne i bildet, vi slapp akkurat unna meklinga vi så vet ikke noe spesielt om den.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Ok, takk for svaret igjen:) For leser mere i aleneforeldreforeningen. Begge er helt grønn på det her.
Ingen_nick_ledig Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Det er mekling på familievernkontorene. Sjekk bufetat sine hjemmesider. Vet at en del sosialkontor rundt om også tilbyr mekling..... Meklingen er gratis.
M by M Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Fra januar i år kom det nye regler om at samboerpar på til mekling før flyttemelding og utvidetbarnetrygd blir godkjent ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå