Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 spiser dere ditt og spiser dere datt.. Hehe, de må sulte noen av dem tror jeg.. hysteriske joh... Jaja, jeg koser meg med det jeg vil jeg:P
Turid Laila Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Ja det har igrunn jeg lurt på mange ganger også. Første kontroll jeg hadde så fikk jeg beskjed om å holde meg unna muggoster og div former for fisk, eller kjøtt som ikke var gjennomstekt, det var i grunn det. Og muggost og fisk spiser jeg ikke uansett så det var jo greit
*Vetlis* Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Har vel tenkt det samme noen ganger. Men jeg spiste myke oster i alle varianter i forrige svangerskap, helt til yndlings osten ble trukket tilbake pga listeria bakterien... Det var en mann som hadde blitt sinnsykt dårlig av den! Det var faktisk litt skummelt.
@nne p@ l@nne Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Ja , men jeg tror det er greit å drikke vann hvis det kokes først??
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 nja skeptisk.. da må du fange dampen tror jeg,...
@nne p@ l@nne Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Ja selfølgelig, jeg er ikke dum heller!!!!!! Tar en sterilisert pose over en kjele med dampende vann og slikker i meg dråpene!
Løven & lurven Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Jeg dør av latter her. Artigste jeg har hørt på lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå