Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 jeg har den store glede,å kunne fortelle dere at vår lille gogutt endelig har lært seg å "ÅLE SEG FREM"!!!!!!! ;O) offesielt skjedde dette lille stuntet på vår bryllupsdag den 24. men da som en engangsforetak.men i dag har han virkelig vært åme etter gulvet.skifta taktikk.ser ikke ut som en firfirsle lengre.nå ser det ut som om en åme kommer etter gulvet ;o) STOLT,STOLTERE,STOLTEST =0) he he.....også modne mammaer kan flippe ut i ren stolthet =) HURRA FOR LATSABBEN! nå omdøpt til actionman ;o)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hurra!!!!!!! Nå skal det bli action i heimen Ser for meg turboen i beste åmestil.. De er så deilige når de finner ut av hvordan de skal ta seg frem
Plutseliten :) Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jiiipppiiii!!! Flinke gutten Send åme bruksanvisning til latsabben min, så skal han sende gebiss til din
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 bruksanvisningen er ganske enkel... kjøp gåstol,la han frese rundt i den.legg han på gulvet.da oppdager han at det er kjedelig.dermed må man bevege seg for å få tak i neinei ting =0) en uke siden vi kjøpte den stolen.nå åler han seg =)) gebiss takk ;o)
Plutseliten :) Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Hmmm...vi testet en gåstol i butikken idag da vi kjøpte sportsvogn.. Hehe...men da trenger vi proteser for knøttet rakk ikke ned til gulvet ))) Han har forresten skjønt hva armene kan brukes til når han ligger på magen. Og klarer å snurre seg litt rundt og dra seg en cm eller 2 frem Gebiss skal bli...men i plast så det ikke blir sånne fine dype tannavtrykk i bordet som vi har fått. Var liksom såååå søtt å ta fot og håndavtrykk da han var baby...dette er ikke like sjarmerende og nusselig
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 stylter ser du,stylter..hhehe den vi kjøpte er stillinger på for høyda.å selve setet kan gå helt rundt,så han snur å styrer på selv =) å masse sånn lyd knapper å speil på selve stolen.populært ja =) men hadde jo aldri trodd at dette skulle gjøre så han virkelig gidda å røre seg.så feil kan man ta ja =) tar gjerne i plastikk jeg.tenner altså =) smokkene med tenner på var ikke like populære som bamsmokkene. er jo morro med tannavtrykk å vel? nå må du bare gjemme det bordet for evig og alltid ;o) eller skjære ut den biten,hehehe.
Reveenka Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Så moro; flinke lille gutten! c",) Nå er det ikke mange ukene før a' mor må fly etter gullet både høyt og lavt og inni skap! c",) (La dere merke til rimet i siste linje? c",))
Plutseliten :) Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Stylter er lurt...eller sko med skikkelige såler Bordet skal i glass og ramme for evig til som et dyrt og evig minne...hmmm----da må vi også ramme inn dørkarmer,lekegrind,tommelen min,stellebordet,bøkene hans,sengen+++ Plastgebiss er tingen... Og javisst kan du dikte du Reveenka,en skikkelig limerick jo
Karomamma Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Wow, gratulerer med Speedy Gonzales!!! Det gikk fort, var det ikke det jeg sa
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 jepp revemor =) jeg har allerede krevd lekegrinda frem...forberedt skal jeg endelig være,hehe måtte vise pappan hva han har lært i dag.å han ble bare stående å måpe...for plutselig er det fart på tassen =) blir så fint at smt2.tenk deg hvor fine minner du kan ha på veggen.om du må sage ned halve huset,hva gjør vel det ;o) blir værre med tommelen da....
Trollmora Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 Hurra for actionman ) Lekegrind er en super innretning når man bare måååå dusje eller gå på do! Når de små skjønner at de endelig kan bevege seg er det ingen ting som er morsommere enn å spise på ledninger eller sette rumpa fast under godstolen. Dette blir nok en sommer med mye trim på hu mor )
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 pjuh...dette gikk fortere enn venta ja ;o) i dag har han funnet bikkja...som igjen var livredd å lå stiv av skrekk over at tassen tok tak i pelsen.da vi redda den,så var kursen satt mot katta.der kunne det gått værre,hehe. tror nok at dette blir en trimsommer ja.han er turbo.både som åme,og som sjåfør i stolen. =) var jo på tide da.han er jo snart 10mnd jo.di to eldste gikk da di var 10,3 mnd di.men denne karen er ikke så kjapp nei.(heldigvis) =0)
Trollmora Skrevet 29. juni 2007 #13 Skrevet 29. juni 2007 Å, mine var godt over året før de gikk, ca 15 mnd på begge to. Helt greit for oss for da de endelig slapp så var det ikke måte på farting )
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 ja,jeg koser meg med en treiging,hehe.for han er det i forhold til di eldste.=) men ledninger,blomster og annet på gulvnivå er nå ille ute. å så det gliset da,når han kommer seg frem dit han vil,hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 Grattis til go`gutten og mamman:-) Kan tenke meg det blir fart i heimen nå ja:-) Lille rosa er også helt Speedy Gonzales som Karomamma nevnte tidligere! Hun er lynrask, klåfingret, nysgjerrig, trygg og dermed uredd for å teste ut verden:-) Det er det som kalles trim for eldre - tror jeg;-)) ......og KJØYR........:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå