Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Har du førerkort..Ble ganske satt ut i stad..Bankkort fra dnb nor total med visa ikke gyldig legitimasjon..hallo dummeste jeg har hørt
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Nei, det er faktisk blitt ganske vanlig... Har også opplevd at bankkort med id ikke ble godtatt. I utlandet tror jeg ikke det er vanlig med bilde på bankkortet engang.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 På jobben min..Hadde glemt inngangskortet og måtte få lånekort..Jeg begynte bare å le og sa, nei dessverre har kun bankkort..Aldri hørt før..
polarn & pyrene Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Her i sverige har vi ikke bankort med id på. Men her er det BARE förerkort eller Pass som er godkjent som id.
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 enig jeg også.. opplevd det samme. og søstra mi bor i sverige, og der har de ikke bilder på bankkortene. de har eget ID-kort i tillegg..
polarn & pyrene Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Alle norske statsborgere som skal reise utenfor Norden bør ha gyldig norsk pass. Pass er det eneste godkjente norske identitetsdokumentet. Du trenger derfor passet som legitimasjon ved innkvartering, banktjenester og i andre tilfeller der det blir krevd identitetsdokumentasjon. Også på reiser til land som er med i Schengen-samarbeidet blir det anbefalt å ta med pass. Dette fant jeg på Norge.no om id handlinger.
grå :) Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 haraldri hatt problemer med å bruke bankkortet som id i sverige jeg da og bruker det ganske så ofte hmmm lurer på hva jeg skal vise fram da. passet? har ikke førerkort så bankkortet er liksom det eneste jeg bærer rundt på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå