Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Eller er det bortkastet? Tenkte på å ha et i vogna til jenta på 7 mnd. Hva syns dere?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Jeg syns definitivt det var verdt de kronene jeg betalte for mine (har ett lammeskinn som jeg kjøpte da snupp var 4mnd og som jeg brukte i vogna på sommern og i senga på vintern + et som "henger fast" i ryggen på vinterposen hennes. Bruker det som er i ryggen på vinterposen (avtagbart) i vogna enda nå når hun er 2 år, og hun ligger godt og temperert på det hvis hun må sove i vonga, selv nå på sommern. Jo kortere ull jo bedre vil jeg si - blir det for langhåra synker de nedi og føler ikke luftsirkulasjonen i de blir så fin da...
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 JA! Jeg lurte veldig på om jeg skulle kjøpe lammeskinn til Minimais, men bestemte meg for å ta sjansen. Vi bruker det hele tida - i vinter var det i vogna i tillegg til i senga, nå er det i vogga på stua, og i senga. Når vi er ute og reiser, er skinnet nok til at Minimais føler seg hjemme og sovner som en stein til natta uansett hvor vi er omtrent. Det er lett å rengjøre (siden vi har kjøpt et skikkelig et) og regulerer varme godt. Vi er kjempefornøyde
Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Hvor stort er lammeskinnet deres da?
lenej :o) Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 har ikke sånn selv, får frysning av sånne hårete ting... (misforstå meg rett da..) men min søster har sånn, å hun anbefaler det som bare juling! å mange som gjør det.. så da er det vel bare å investere i ett sånnt, om man vil ha
Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er litt i tvil... tenkte på å bruke det i senga også. Sover ungene godt på det?
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Mamman til J&J: vi har selvsagt korthåret lammeskinn
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Honningmelon: Minimais elsker skinnet. Vi legger henne ned i våken tilstand hver kveld - og hver kveld går det maks 10-15 min før hun har sovna. Av og til må vi inn til henne og putte i smokken og stoppe henne før hun babler seg selv våken, men det går vanligvis greit. Hun sover 12 timer om natta - kun avbrutt av to amminger. Hun liker det også når det ligger i vogna... altså: hun liker å ligge på det
lifa og Eline Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Anbefaler på det sterkeste spesielt i senmgen vi har brukt det største lammskinnet fra nøstebarna til eline siden hun ble født (snart 17 mnd.) både sommer som vinter. Vi har en som har sovet godt om natten kun en amming den perioden det har vært nødvendig. Kjøpte ett fra Babyshop til å ha i vogn ai fjor høst og det ble liggende til vi trengte det i senga hennes på hytta. Synes det er litt drøyt å kjøpe 3 stk. så det blir tatt med hjem til høsten for å da brukes i vognen igjen.
<3 + <3 + ? Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kjøpte lammeskinn på barnas hus, korthåret og fint...har brukt det helt fra han var nyfødt. Han ELSKER skinnet. Er kanskje den eneste tingen vi har som vi ikke klarer oss uten. Han ligger på det selv om det er varmt.....blir ramaskrik hvis jeg tar det bort. Så vil si det er en god investering ja
Mamma til to tette Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 Ja! Vi har det største fra nøstebarn og det byttes på å være i vogn og seng. Synes det gir et bedre underlag enn madrass i vogn samt at det både holder ham varm og kjølig. På dagtid ligger han gjerne på gulvet på det og vi kan ta det med på besøk. Helt topp. Vi ønsket oss det i julepresang så slapp utgiften selv ,-)
Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. juni 2007 Men, hvor store er disse skinnene deres da?
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #14 Skrevet 27. juni 2007 http://nostebarn.no/default.asp?WMFN=ECPProductGroupPrint&WMFT=O&WTID=935&WREC=-62752678&WKEY=65534=-62752678 Vi har det største, som sagt. Det blir litt stort i vogna innimellom, men det må nesten være såpass om det skal brukes i senga syns jeg.
Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. juni 2007 Kan dere sjekke det andre innlegget mitt ang. skinn? :-) Veeeet jeg maser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå