Sjefsmegga Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 ...9åringen henter seg pizza i fryseren og setter den i ovnen selv :-DDDD Lapsgaus ble IKKE godt mottatt 2 dager på rad...men glemmte at jeg lagde det i går....skylde på ammetåka?
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Handlekraftig 9 åring har du ihvertfall- godt at de kan ordne opp selv:)
Sjefsmegga Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Hehe...han er flink. Rimelig moden for alderen den karen..men jeg har latt ham få holde på litt også. Om noen år kan jeg trygt overlate barnevakt jobben med å passe småsøstrene.. Vi er i treniga allerede nå. Han tar med seg lilleøstra på 20mnd utenfor hver dag ( trygt inngjerdet område) for å leke mens jeg gjør husarbeid.Han triller også korte turer i gata her med henne. Vet jeg kan stole på at han ikke tar av henne selene i vogna.
Skravlemamman Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Heldiggris, han høres ut som en flott storebror.-)
Sjefsmegga Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 Ja, han er topp...fryktelig stolt over god-gutten min. Jentene kunne ikke had bedre storebror enn ham. :-) Snill, tålmodig og flink er han. Tror han en dag blir en helt fantastisk pappa :-) For det er det jeg oppdrar ham til å bli, snill sønn, god partner og en god far...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå