Pysa Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Legen har henvist meg videre, og jeg har jo en del spørsmål.... Var det vondt lenge? Kunne du gå på jobb, feks? Ble det stygge arr? Ble du fornøyd? Hvilken str gikk du fra og til? Har du ammet etterpå? Jeg har en alvorlig nakkeskade, og det er ingen tvil om at alt hadde blitt bedre om puppene var mindre. Og så hadde det jo vært fint om de kunne heises opp der de skal være ;-P
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Mamma har hatt. Husker ikke hvor lenge hun var sykemeldt, men det var et par uker i alle fall. Hun fikk en liten komplikasjon med væsking fra ene brystet, men da de fikk ordnet det gikk alt veldig fint og hun har vært superglad for operasjonen hele tiden siden, og syns det er litt leit hun ikke fikk/tok den før. I og med at hun var over 40 da hun fikk den er nok ikke arrene så fine som dersom hun var yngre, men bsolutt ikke noe å skjems av, selv om hele brystvorten ble flyttet. Mener hun gikk fra 80E til 80B/C. Hun har ikke ammet etterpå ;o) Ei ekskollega fra jobb har også tatt, og hun gav datteren sin kombinasjon av mm og mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå