Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 hvis man er gravid, eller er det innimellom det skjer... testa med en cb digital el test, har ikm i morgen, men er rimelig uggen og små kvalm... har ikke graviditetstest i nærheten, men forsøkte med en el test... den var negativ... så da lurer jeg da vet dere... blir el tester alltid positive hvis man er gravid, eller har jeg fortsatt sjans??? takknemmelig for alle svar!!!
lioness* Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hei.. Ser du ikke har fått noen svar enda. Jeg har lest flere steder at en el.-test ofte vil slå ut positiv etter at en gravitest gjør det. Årsaken skal være at el.-testen krever høyere konsentrasjon av østrogenet før det slår ut som positiv (for ikke å tolke feil og melde om el. for tidlig). Det er to ganske like typer østrogen som måles ved el. og ved graviditet, og el.-testen viser positiv ved begge. Gravitesten er mer komplisert satt sammen og viser bare graviditet. Med andre ord kan du godt være gravid selv om el.-testen ikke viser noe. Hvis du har en el.-test i form av strips ville du kunne se om du fikk noe utslag på den i det hele tatt? Håper du finner ut av det snart! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå