Gå til innhold

3-4 mnd, hvor mye sover de på dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og har dere faste rutiner/tider på det og mating?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten er fire måneder og sover to tre ganger i løpet av dagen. Hvertfall to ganger, av og til tre. Har ingen faste rutiner på søvn og mating på dagtid, men dagene ser ofte veldig like ut da. Men han styrer det. Eneste faste her er legging for natta, han blir alltid trøtt i sek-syvtida på kvelden.

Skrevet

Min gutt på 4 mnd sover 3-4 halvtimer i løpet av dagen, avhengig av når han står opp Sover han en sjelden gang lenger enn en halv time, sover han færre ganger. Den eneste faste rutinen er at han legger seg mellom syv og åtte, og da sover til tidligst seks, senest halv ni. Han spiser hver tredje time,Ut fra når han står opp om morgenen, kan jeg forutse hele dagen ang soving og spising.

Skrevet

Felix er 3 måneder, har i grunn ingen faste rutiner. Sover ikke mye på dagen, et par halvtimer. Spiser ofte, ca hver andre til tredje time. Legger seg for kvelden i åtte-ni tia. Men han får stort sett styre dagen selv.

Skrevet

Hmm, her sover visst snuppa mye da. Hun er 3 mnd og legger seg i halv 8 tiden, sover da til ca halv fem. I 8-tiden er det morgen og fra da av spiser hun hver 3.time ca og har en dupp på 2 timer mellom hvert måltid hvis vi bare er hjemme da. Blir fort litt rot når vi skal vekk. Hvis hun får søvnen sin er hun som en sol når hun er våken. Smile heeeele tiden, det er så søtt:) Når hun har vært våken en time, er hun trøtt igjen...

Skrevet

Jeg har også en jente som sover ganske mye. Får ikke lagt henne før ca 11. Da sover hun til ca 5, mat sover til 7-8. Etter det får hun mat ca hver 3 time frem til 3. Våken en time og sover 2. Så fra 3 til 11 er det litt uregelmessig men sover mindre da enn tidligere på dagen. Men sover ganske mye tror jeg. Tok opp dette med helsesøster men hun sa bare at jeg måtte nyte det så lenge det var sånn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...