Gå til innhold

har barna deres spydd av Hipp-grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte en eske hipp-grøt, for å prøve..

å mini spyr som en gris av den! å alt annet han spiser elelr drikker. alt kommer opp!! dette er andre dagen på rad, at han har kastet mye oopp.

er i fin form, har ikke feber, er ikek slapp, han er aktiv som vanlig, å er blir og fornøyd. han spiser som vanlig, men når det er sånn 3-4 tygger igjen, så kommer alt opp i retur...

skal ikke gi han sånn grøt imorgen, å se om det kan være dne han kaster sånn opp av..

andre som har hatt barn som kaster opp av den grøten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har omtrent bare brukt hipp grøt for snuppa var merkebevisst tidlig... Har ikke hatt problemer som det du beskriver..

Han har ikke gastroenterit da? Hvis alt han spiser eller drikker kommer opp igjen mener jeg.

Skrevet

det vet eg ikke, han begynte som sagt igår med den spyingen.. så får se til frokosten imorgen, om han spyr av den "gamle" grøten, da skal eg ringe til legen, for å få sjekka om han kan ha et eller anna slags virus..

han kan jo ikke holde på sånn...

Skrevet

Huff, får litt Deja Vu her.

Vet ikke om du har fått det med deg men jeg har skrevet en del i det siste om min syke sønn. Hos han begynta alt med masse oppkast daglig i 3 uker.

Den dagen det først startet hadda jeg byttet over til Hipp grøt. Det første jeg også tenkte på var at det var pga den.

Ga han Hipp da han først startet med grøt, men det var lenge siden jeg hadde gått over til Nestle og Småfolk.

Skrevet

har alltid brukt nestle, tenkte å bare skulle prøve den da.. var det derfor han spydde sånn da? nei, skal ikke gi han sånn mer nå!! dermed basta!

Skrevet

Nei det var ikke pga grøten lillegutt spøy så mye, men det klaffet så bra at jeg lurte på det i flere dager.

Det viste seg at lillegutt har Cøliaki og akkurat den dagen jeg gikk over til Hipp sa magen stopp og begynte en lang protest.

Skrevet

ja, det stememr jo, du har jo skrevet det før, at han har fått det.. huff.. ja, håper nå det bare er den grøten da, får se imorgen... er så ekkelt når han spyr sånn...!!

Skrevet

Det er grusomt ja, blir så hjelpesløs. Kan liksom bare prøve å holde de i best mulig stilling mens de får tømt seg.

Lykke til med gamlegrøten imorgen iallfall :o)

Skrevet

takk :) håpe det går bedre da.. :) han har jo begynt på nestles 8 mnd grøt nå, å den elske han.. å klare å holde inne da.. dumme hipp-grøten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...