Gå til innhold

Hva skjer nå?!?

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei snuppa på 18 mnd som jeg ammet frem til 15mnd, da sluttet hun bare plutselig og etter det har det ikke vært melk i puppene. Har heller ikke klart å presse ut en eneste lille dråpe.

Har begynt å prøve på nr. 2, siste mens var enellerannen gang i den siste uka i mai(28-31 mai), har ikke fått mensen ennå. Men siste uka har puppene blitt sinnsykt ømme igjen, og det stikker skikkelig til tider. Nå når jeg dusjet presset jeg på puppen og da kom det jammen melk! Hva skjer med meg?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke test, apoteket var stengt da vi kom dit. Forbaskede sommertid :-( Hadde tenkt å teste imorgen tidlig med morgenurin. Så da blir det vel fredag da... Lenge å vente.

Men synes det er underlig med melk i puppen igjen. Ja greit at det det ikke er lenge siden jeg ammet, men det har IKKE vært noe der ihele tatt siden hun ikke ville ha mer. Tror hun ikke ville mer fordi det var tomt for hjemmebrygg.

Skrevet

Enig at dette høres suspekt ut. Mange sier de ikke får ømme pupper når de blir gravide og har ammet for kort tid siden. Du har jo det også, så tenker at her er det noe på gang. Jeg ammer fortsatt (gutt 10mnd) og har ikke ømme pupper innimellom, og jeg har fortsatt en del melk. Typisk at når man virkelig trenger en test så er det stengt. Men matbutikkene har, og de er vel ikke stengt? LØP! Hehehe:D

Skrevet

Matbutikken her har ikke test dessverre :-(

Jeg var gravid tidligere i år, mens jeg fremdeles ammet og da ble snuppa ekstra gira. Skulle ha hele tiden og det kom mer melk enn jeg hadde hatt på lenge, og det var da jeg mistet hun ikke ville ha mer og da forsvant også melka på dagen :-(

Men tusen takk for svar da :-) Skulle gjerne vært gravid, men har ikke helt troen på at vi skal ha klart det på første pp når vi brukte 12 pp forrige gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...