Reese Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hvordan er formen deres da jenter? Har dere et godt nettverk rundt dere nå som dere er høygravide? Har dere mange andre gravide rundt dere å dele erfaringer å slikt sammen med? Bare lurer litt hvordan andre som er like langt har det! Selv er jeg ganske fornøyd med tilværelsen men gleder meg enormt til alt er over. Men sko kansje ønske jeg kjente flerene gravide da! Men men..samboeren duger noen uker til:) God Sommer folkenS:) Mvh
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Formen min er kjempebra bare storkoser meg. Bruker dagene på å gå på cafe med andre gravide venniner Gleder meg til tuppa vår kommer men de siste ukene skal jeg bare slappe av og kose meg
Kummin&Lillesel Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kan ikke påstå at jeg kjenner så mange gravide, men bruker dagene på å pusle hjemme og slappe av.. Ting begynner å bli klart, men vi har så mange jern i ilden.. Pusser opp kjøkken og alt mulig, så det er liksom.. Litt kaotisk. Ellers så gleder jeg meg over at det ennå ikke har blit uutholdelig varmt, og at formen generelt er oppadgående. Bekkenproblemer og alt det andre har liksom forsvunnet som dugg for solen. Noen her inne nevnte at det kunne være fordi hodet hadde satt seg fast. Så Jeg er ganske fornøyd med straks å være høygravid, jeg. Nå håper jeg bare at jeg føder litt før tid, sånn at den kommende mormor og onkel (på 11år) får se vidunderet mens de er her på sommerferie. Det er så langt fra Ålesund til København, at det jo hadde vært mest koselig om den kom litt før, eller mens de var her på besøk!
Surk Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Formen er egentlig bra.. kjenner det litt i ryggen og bekken.. men e straks ferie no!! har bare ein dag til på jobb...!! Har ei venninne 5 min fra meg som har termin i morga, prater ein del med ho.. elles har ei ei anna venninne ca 50 min kjøring fra her eg bur. ho har termin 26 august meiner eg!! ikkje så ofte eg prater med ho.. håper vi treffes litt etter fødselen.. Skal på omvisning på sjukehuset ilag med ho om et par veker.. Er egentlig veldig klar no.. sjølv om vi ikje har fått alt i hus.. så blir vel siste innkjøpa no framover!!
♥Rime♥ Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Heisann Har blitt skikkelig babyboom rundt her så jeg kjenner mange gravide, men alle har termin i november så det er ikke så lett å sammenligne Formen er bra men sliter med ryggen å lurer fælt på hvordan det skal bli den siste tiden som er igjen,nå som jeg bare blir tyngre og tyngre.. Men ellers kan jeg ikke klage Sommeren kommer sikkert til å gå kjempefort Har alt klart jeg,, hehe.. dårlig tolmodighet og har allerede pusset opp barnerom og handlet alt det jeg trenger
Gjest Ut på tur Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kjenner ikke så mange gravide. Hvertfall ikke noen nære venninner. Men så må jeg jo bruke dere her inne Formen har ikke vært så bra denne uken. Var på jobb 1/2 dag mandag og ikke vært der siden. Plutselig helt utslitt med hodepine og kvalme. Orker liksom ikke løfte armene en gang. Skal til JM i morgen og til legen på fredag for å se om jeg trenger noen vitaminer el.l Begynner å glede meg til permisjonen nå, men skal jobbe nesten 4 uker til Heimen er KAOTISK for jeg har ikke gjort noe siden før jul (dårlig hele svangerskapet så sofaen har vært tilholdssted etter jobb) og nå er det dobbelt kaos for vi får nytt bad og bytter om på soverom for å få plass til den lille. Har det ellers bra og begynner snart å glede meg
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kjenner nesten ingen. Har en veninne som fødte 3 mnd for tidlig på lørdag. Så hun ligger på riksen nå. Foreløpig går alt bra så vi får håpe det ordner seg Ellers pusler jeg med ting hjemme og handler inn litt ting jeg trenger før den lille kommer begynner å kjede meg litt om dagen og syntes ventetiden begynner å bli lang. Formen har vært bra men igår begynte jeg å få hodepine og kvalme. Kvalmen har gitt seg men hodepinen er der ennå. Begynner å bli litt slitsomt... Ellers alt bra
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Hei hei dere august damer:) Formen er så som så egentlig.. Sliter veldig med bekkenløsning, så det er ikke så mye jeg orker hver dag... Er sykemeldt og har vært det siden 1 mars (50%) og 100% fra 1 mai.. Men jeg stor koser meg:) Har ei venninne som er gravid også (hadde termin i går), så vi driver å shopper litt og sånn til bebisene våre, og det er jo alltid like moro:) Hehe, også har jeg noen andre venninner som jobber skift, som jeg tilbringer litt tid sammen med, og ei anna igjen som er i permisjon (førdte i mars) så jeg har litt å styre med:) Hadde forventet at dagene skulle gå sakte etter jeg blei 100% sykemeldt, men syns de går like fort jeg.. Godt det og da:)
minimegogtrollet Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 heisann :-) Formen min er i grunnen ok.. er mye trett, men sover også mye.. Har noe bekkenløsning, men det er svært varierende fra dag til dag hvor vondt det gjør.. MEN; jeg grugleder meg masse til babyen kommer! mest gleder meg da! har heller ikke så mange som er gravide på min tid, har en vennine som har født i mars og resten føder i desember/januar så jeg kjenner meg igjen i det å være litt alene! Men det går nok fort framover nå, har ferie.. så dagene går av seg selv! bare 50 dager igjen i dag faktisk:-)
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 hei hei.. Jeg er 19 år og venter min første. Har termin 5. agust så det vil si 38 dager igjen :-) Har slit mye med ryggen og bekkenet så har vært or det meste sykemeldt. Siste dag på jobben i morgen :-D Har nå begynt å få sammentrekninger (var på sykehuset i går) så det er jaggu spennende.. Sambo er jo helt i hundre ogdrømmer seg helt bort.. Nå begynner det å bli virkelig og nært på han og.. Lykke til videre snuppelurer :-)
Yoggy ; ) Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Formen er ok...slet kraftigt med bekkenløsning i mitten på svangerskapet,,men trot eller ej, har blivit bedre..Ligger mitt skalan på SF å vikten på 69kg, gått upp ca 9. har svangerskapspermisson pga att jobben min inte gick att tillrettalegga. Men fyller opp dagen med husarbete, precis køpt oss ett stort hus, så har vi en tre åring i huset som nu bara går ca50% i barnehagen...dagarna går allt for fort, er IKKE klar for fødsel enda... Nettverket er gott..har ett par gravida runt mig og nesten alla i vårat nærmiljø har barn. kan sakna mina egna forelder innimellom, de bor da i Sverige 10tim med bil..
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 Formen har vært ok fram til nå men nå synes jeg det begynner å bli tungt... Vondt i ryggen og bekkenet, og kan derfor kun gå små turer på ca 10 minutter om gangen. Shopping er nesten utelukket pga all gåingen, skulle nesten hatt en ryggsekk med sånn klappstol:) I tillegg er det nesten umulig å sove, så det sosiale livet mitt med andre gravide og venninner forøvrig lider litt nå... orker bare ikke. Men det får en ta igjen når man har kommet seg etter fødslen. Gleeeder meg stort til lillegutt kommer nå altså:) Har termin 12 august....
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 Hei! Har termin 30. august, og det er førstemann på tross av snart 35 år! Har det helt topp egentlig. Eneste som er helt elendig er bekkenet, det har det vært nesten hele tiden. I dag har jeg for eksempel vært å handlet mat, og da er bekkenet satt ut av spill resten av dagen. Skal visst ikke mer til. Ble 100% sykemeldt for noen uker siden. Arbeidsgiver kunne ikke tilrettelegge mer og har vært ganske skamfull for det. Mottok e-mail senest i går med beklagelser for det igjen. Har godt nettverk med 2 andre venninner som går samtidig med meg med terminer i september og november. Den tredje venninnen min fødte nå på tirsdag:o) Setter pris på og nyter hver dag siden jeg fortsatt er så heldig at jeg ikke har ødemer, sur mage, kvalme, hodepine, kramper i beina, høyt blodtrykk osv osv. (bank i bordet). Ønsker alle andre augustdamer lykke til:o)
Poteto Skrevet 28. juni 2007 #14 Skrevet 28. juni 2007 formen er veldig bra eller, litt plager med bekkene... jada, netterket er bra det, men kunne jo alltids vore bedre har en tvillingsøster som er gravid.. (termin i sept) god sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå