Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Datteren min skal være i barnehagen 4 dager i uka. Er det lurt med 2 dager hjemme, en dag med mammaen, også 2 dager i barnehagen? Eller er det best med 4 dager i strekk i barnehagen?
storebror og lillesøster Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 jeg har valgt og ha fri på onsdagen sammen med barna mine. Dette for og få et avbrekk midt i uka. Du må nesten tenke hva du selv mener er det beste for dine barn....det blir hvertfall et "mønster "på det da:-)
Amarie Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Kunne vært greit med "langhelg" og ha henne hjemme fredag, tenker jeg umiddelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå