To trollunger + en spire Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Når man ikke har opptjent fullt feriepengegrunnlag (12 mnd) - får man da lønn i tillegg på juniutbetalingen? Ser litt sånn ut på lønnslippen min nemlig. Har man da rett på å ta ut 5 ukers ferie eller bare de dagene som feriepengegrunnlaget tilsvarer?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Du har rett på like mye ferie som andre, forskjellen er hvor mye feriepenger du får! Det andre vet jeg ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå