Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei jenter ;o) Jeg fikk vite for 2 dager siden at jeg er gravid igjen ;o) Jeg har tatt endel sol - jeg skal i bryllup i juli, og vil veldig gjerne være brun og fin til det..... ;o) Så nå lurer jeg da på om gullet i magen min kan bli skadet av at jeg tar sol????? Har lest et sted at det ikke er bra i starten av sv.skapet, og et annet sted at jeg kan ta sol!!!!!!!!!!!!! Blir så usikker altså......Så nå er jeg redd for at "skaden" alt har skjedd, siden jeg har tatt masse sol i det siste........ Er det noen her som vet helt sikkert?! Stoooooor klemz fra en engstelig:
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Vet ikke,-men en ting er i allefall sikkert! Det er skadelig for huden din!! Er ikke skinnhellig,-bare sett hvordan det skader. 27 år med et bryst til en 60 åring. (kansje ikke sååå ille,-men ille) Spraytan funker fint til slike anledninger. Ikke får du rynker heller;) Babyen har det sikkert ok,-men du kan jo spørre legen neste gang du er der..Har lest at man ikke skal bli overopphetet, så hvis du bare tar 5-10 minutter vil jeg tro det ikke har tatt skade. Men skal ikke leke lege altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå