Gå til innhold

er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

maser litt her idag...hehe

men jeg er skikkelig sånn sur og sint...

skjønner ikke hvorfor..men bjeffer til alle jeg ser...noen dager gidder jeg nesten ikke stå ut av senga, for at jeg kjenner hvordan humøret brygger seg opp....stakkars samboeren min får jo kjeft for alt han sier eller gjør .

plutselig så gråter jeg, og så er jeg fornøyd, og så sur... huff...

er dette normalt?? aldri følt meg så jævelig før jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg sliter også med humørsvingninger og det er nok pga disse hormonene....

Det er utrolig frustrerende det der fordi det er mange som ikke tror at det virkelig er hormoner. At det bare er jeg som er blitt sånn.

Det er nok ikke så lett for mannen heller som ikke forstår noenting men tror nok det er verst å på en måte ikke ha kontroll over humøret.

Jeg kan også begynne å grine for ting som jeg vanligvs ikke ville reagert på.

Godt å vite at vi ikke er alene om dette.....vi må bare trøste oss med at det er helt normalt og at det som regel går over når man er lenger i svangerskapet:0)

Klem:0)

Skrevet

Huff, høres akkurat ut som meg :P Jeg har egentlig hatt humørsvingninger siden jeg var 14 og begynte på pillen, men nå er det mye verre :P Også har jeg disse forbanna kvisene overalt. Hehe.. Ser vi er i ganske lik situasjon :) Har også en sambo med en gutt på 5 år fra før :P

Skrevet

Jaaa! Det er veldig normalt..:P Vurderer Å legge meg inn på psykiatrisk av og til;)

Skrevet

jaaa....føler jeg holder på å bli gal..

samboeren min har som sagt en sønn på 5 år..han er veldig bortskjemt...holder på å bli gal av han...må bite tenna sammen...og før gadd jeg ikke si noe til sambo om dette..men nå snakker jeg ikke om annet....ååhh....

føler jeg ikke klarer å styre sinnet mitt...

bra vi er flere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...