Gull nr.5 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Vet det har vært mye prat om denne slimproppen, men i de forrige svangerskapene mine har jeg aldri lagt merke til noe slimpropp. Derfor lurer jeg litt på hvordan denne ser ut...Noen som kan hjelpe meg?
LilleMy med nr3 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 min så ut som en litt heftig snørrklyse, slimete og gjennomsiktig med blodtråder i. strmessig noe som ville kommet ut av nesa ved en real forkjølelse ;-)
jentebabymom Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 er det slik at alle har slimpropp som må dette ut? førstegangsfødende.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Tror det, men har hørt at det er mange som aldri merker når den kommer eller den kommer først ut under fødselen;)
jentebabymom Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 okey for jeg venter på at den skal pluppe ut,men ingenting skjer.
camnat Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Jeg hadde ikke slimpropp med de 2 første men med siste mann og med den jeg går med i magen nå så har slimproppen gått. Slimproppen min gikk faktisk i går, jeg har 9 dager igjen i dag. Den var slimete, ganske mye(stor) og sånn gjennomsiktig men med litt farge på også. Men du merker det viss den går viss ikke så er det ikke så farlig. Hos meg har det ikke skjedd noe enda, men så er det snakk om denne fullmånene da hehe....håper den gir virkning på meg da. For på sykehuset hvor jeg skal føde stenger de visst barsel hotell for sommeren den 1 juli og jeg har veldig lyst å være der, viss ikke reiser jeg bare hjem når fødselen er over. Det gjorde jeg sist for da var det ikke blitt bygget barsel hotell.
~Vimsemor~ Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Slimproppen gikk med vår nr 2 (venter nr 3 nå). Det var som de over beskriver en ganske stor gjennomsiktig geleklump med blodstriper i. Den var så stor at jeg kunne holde den i håndflaten. Den gikk torsdag morgen. Sent fredag gikk vannet, og natt til lørdag var snuppa født.
Ei stor og ei lita:) Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Min slimpropp har gått, men over to dager. Først litt på mandag, så resten på tirsdag. Hos meg såg den ut som en brennmanet, både i farge og konsistens. Har forstått det slik at den kan ha mange farger - noen ganger helt gjennomsiktig, andre ganger med blod i osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå