Gå til innhold

Hmm... Litt... Irritert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, kanskje ikke rette ordet..

Men uansett..

To av fadderne til Emil har ikke kjøpt noenting til han... Har ikke sagt de skal gjøre det heller.

De kom ikke i dåpen(hu ene måtte operere den dagen ellers måtte hun vente til okt. og hun andre ble syk)

De kom på kaffe og kaker 2 dager etter dåpen da.. Hadde ikke med noenting. Ikke sa de at de skulle kjøpe noe senere heller...

Man kjøper vel dåpsgave til fadderungen sin??

Ingen av de har dårlig økonomi heller...

Synes det blir litt uhøflig å spørre også liksom..

Men hadde det vært fin fadderunge hadde jeg hvertfall kjøpt en gave!

Gaven betyr jo i for seg ingenting, men tanken da. Bare ett kort hadde vært noe også.

Menmen.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI, så fikk de en så stor ære og være fadder. Jeg mener de burde kjøpt noe ja. Selv hadde jeg aldri kommet uten gave i dåp eller lignende.

Off, det var spesilet. Kanskje du kan prøve å hinte frem noe?

Skrevet

Hmm.. Vanskelig dette.. Hvordan skal jeg hinte fram til noe sånt da??

Skrevet

Ja, hørtes snodig ut!! Jeg hadde helt sikker kjøpt gave!

Men ville ikke sagt noe til de, blir bare dumt hvis de først da kommer med gave....

Skrevet

Ja, selvsagt bør faddere gi en liten gave, selv om de ikke kunne komme i dåp. Det syns jeg var rart..!

Men skjønner deg godt at du ikke vil si det, det hadde ikke jeg gjort heller..

Skrevet

Faddere kan ikke strykes. Selv om de ikke oppfører seg sånn som man forventet. Jeg hadde nok syntes at det var litt rart om fadderne til sønnen min ikke hadde med gave eller noe (behøvde ikke være noe stort eller kostbart, bare en liten oppmerksomhet), men jeg hadde ikke sagt noe til dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...