Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Nå har jeg vondter med ti min mellomrom!!!!!! HURRA!! :) men det er ikke veldig vondt og det går SIKKERT over denne gangen her også!!! :( men håper håper håper!!!! :)
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Å så spennende=) Får håpe det skjer noe ordentlig snart da.. Jeg går sånn selv også, hadde termin i går men hun vil rett og slett ikke ut ennå!! Krysser fingrene for oss begge her.. Lykke til!!
Gull nr.5 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Da krysser jeg fingrene for deg Silje å håper at du snart får se bebisen din=)Lykke,lykke til!!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Takk jenter! det håper jeg også!!!! :) Lykke til, til dere også!!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Åh så spennende Silje!! Du må oppdatere da! Hvis du ikke skulle rekke det så ønsker jeg deg herved lykke til!!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 takk takk. :) men det er sikkert bare falsk alarm! men skal nok klare å si ifra hvis det skulle skje noe mer! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå