Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vondter med ti min mellomrom!!!!!! HURRA!! :) :) :)

men det er ikke veldig vondt og det går SIKKERT over denne gangen her også!!! :( :(

men håper håper håper!!!! :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende=) Får håpe det skjer noe ordentlig snart da.. Jeg går sånn selv også, hadde termin i går men hun vil rett og slett ikke ut ennå!! Krysser fingrene for oss begge her..

 

Lykke til!!

Skrevet

Da krysser jeg fingrene for deg Silje å håper at du snart får se bebisen din=)Lykke,lykke til!!

Skrevet

Takk jenter! :) det håper jeg også!!!! :) :)

 

Lykke til, til dere også!! :)

Skrevet

Åh så spennende Silje!! Du må oppdatere da!

Hvis du ikke skulle rekke det så ønsker jeg deg herved lykke til!!

Skrevet

takk takk. :) :) men det er sikkert bare falsk alarm! :) men skal nok klare å si ifra hvis det skulle skje noe mer! :) :)

Skrevet

krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...