førstegangforalt Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 tralalala.. kunne vel tro jeg var lykkelig.. Ringte legevakten i går fordi jeg hadde hatt en del store smerter i magen osv.. og mensenmurringer, så fikk de meg inn til ul i dag.. å der var det lille nurket! hoppende glad! hehe.. h*n spratt rundt inni der og de sa det var ett friskt og fint barn.. så da var det hjemover med 4 bilder i hånden og ett STORT smil om munnen!=)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer sååå masse da 4bilder?? Jeg fikk bare ett :P hehe. Så koselig da. Hvor langt er du på vei?
Teltpluggen Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Yay! Så koselig:) FIRE bilder altså? Fikk bare ett jeg da jeg var.. URETTFEIGT! Men så kjempekos at alt er bra da:)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Når æ va på ordinær UL i tromsø(UNN) fikk æ faktisk hele 8 bilda.....trur jordmora hadde en usedvanlig god dag=))
førstegangforalt Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 takk takk=) ja.. hehe 4 bilder tenk... jeg var først på røngten avdelingen, fordi jeg fikk beskjed av min fastlege at babyen kanskje hadde festet seg i eggstokken min.. så jeg satt jo nesten og grein på vei i bilen til sykehuset. så var det opp der og få masse gode nyheter, og da spurte jeg om bilder der=P så hadde jeg fått en rekvisisjon til gynekologisk for og sjekke om jeg kunne ha blindtarmbetennelse, (pga magesmertene) og da tok dem ny ultralyd der, med MYE bedre utstyr, så kunne jeg jo se ansiktsformen og alt, så da måtte jeg jo smiske meg til ett par bilder der oxo... og hun gynekologen jeg hadde der var sååå nydelig, hun satt bare og fortalte meg at alt var i perfekt stand og at jeg hadde ett nydelig barn! så hun syntes det bare var stas og "knipse" flere bilder til meg!=) jeg er 15 +3 .. så er det ordinær ul 24=) var såpass heldig at jeg betalte ikke for noen av bildene heller jeg gitt.. trodde det kostet men... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå