3småskatter:0) Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Heisann Tigern:0) Lurte bare på hvordan det går med deg?? Huske deg så godt etter det nydelige du skrev for en stund siden...ble helt rørt eg då:0) Det nærmer seg vel snart til fødsel nå vel....Blir vel godt å få se lille gull. Tenke ihvertfall masse på deg og vil ønske deg all lykke i fremtiden. Du kommer nok til å bli en fantastisk mamma du:0) Klem:0)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 heisann:) så trivelig å høre fra deg og koselig at du husker meg:) jeg har fem dager til termin og håper på fødsel rundt helgen en gang:) takk for at du syntes det var nydelig:) går alt bra med deg? klem:)
3småskatter:0) Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Så spennende det blir å endelig få se din etterlengtede skatt:0) Jeg har forstått det slik at dette er ditt første barn.....det er noe helt spesielt med den første, bare gled deg, det er en ubeskrivelig opplevelse. Jeg venter som du ser nummer tre med termin 7 januar. Det er ikke så lenge siden jeg fikk min sønn(i Oktober i fjor) så de blir ganske tette:0). Ellers så har jeg ei herlig datter på 4 år. Formen er ikke så bra for tiden må jeg innrømme men jeg regner med det kommer seg snart iom at jeg er kommet over 12 uker nå:0) Hvordan er det med deg da? Har du begynt å kjenne tegn til fødsel? Klem:0)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 uff ja gleder meg helt utrolig:D jepp er den første:) spennende med mange barn, er selv en av fire:) blir nok godt å komme over i andre trimester da kan jeg tenke meg, ikke godt å gå å være dårlig:/ jo går bra, sitter å skriver mega lang novelle som jeg liksom aldri blir ferdig med, blir hysterisk om jeg føder før jeg er ferdig med den hehe:) vet ikke egentlig, har kraftige murringer, slimer og blør litt, slik har det vært siste dagene så går vel framover tror jeg:) holder en knapp på tirsdag:) klem:)
3småskatter:0) Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Ja det blir nok kjempe spennende og det er nok ikke lenge til nå iom at du har endel tegn som tilsier det:0) Skal ihvetfall tenka masse på deg....Krysse fingre på at det ska noe raskt. Det er ikke bare bare å vente. Håpe du blir ferdig med den lange novellen din før fødsel da. Hvis ikke så er det bare til å skrive under fødselen.....he he syntes jeg ser for meg at du skriver i en fei i pausene mellom riene. Klem:0)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 takk for det:) hehe laptopen på fanget og skriver så tastene flakser mellom tiene:P haha nei under fødseln får datan holde seg hjemme og ubrukt for en gang skyld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå