FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei!Noen av dere som har hatt hjertebank som symptom tiiidlig i graviditeten??
kattungen Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Ja! Jeg hadde masse av det når jeg var gravid med lillegutt. Det var om natten også, veldig ubehagelig. Husker det var tidlig, men ikke om det var før eller etter IKM.
trying og kaisa elisebet Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 eg og hadde hjartebank, men det var mest rundt IKM, føles ikkje noko bra, men det har gitt seg
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 ååå...håper det kan være det...hihi...men er i såfall veldig tidlig..men første gang jeg var gravid begynte også symptomene veldig tidlig. Før testen var positiv..
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er 4 dpo i dag. Testet neg i går.. Hadde skikkelig hjertebank på lørdag og litt på søndag.. Visste ikke om dette var noe symptom jeg, men håper inderlig det er det.. Men hadde det bare da... Til dere som har født og hadde hjertebank? Husker dere hvor lenge dere gikk slik?
kattungen Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Synes det varte ganske lenge i 1. trimester. Kanskje uke 10-11? Men litt usikker. Snakket med legen min om det som sa at hun aldri hadde hørt om at man fikk hjertebank under graviditet. Men jeg hadde det, og har verken vært plaget før eller siden...Og det var påfallende. Håper det er noe i det og at dere begge er gravide (hurra, så koselig det hadde vært!!!!).
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Ja det hadde vært artig det, men hadde det bare IKM dagen og litt dagen etter... tusen takk for oppmuntrende ord da... Frustrerende å gå sånn å vente
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Håpe er der!!! Skal ikke teste før på lørdag men har hett fryktelig hjertebank i flere dager allerede...vi krysser fingre for positiv test på lørdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå