Gå til innhold

Hvor mye hadde dere betalt barnevakt for en uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstra til typen min skal passe jenta vår i akkurat en uke i sommer. Da passer hun fra kl8 til kl 15. Samboeren min mener hun bør få 70kr timen. Det blir ca 500kr dagen. Jeg syns det kanskje er litt mye... Hva syns dere? Hva er vanlig å betale? Hun er 16 år og veldig flink med barn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagmammaen til datteren min får 4000 kr i mnd, det blir 1000 kr uken og 200 kr dagen. Dette er svart, og det er vel det dere skal gjøre også tenker jeg..( de hvite er noe dyrere)

Hun passer datteren min fra kl 7 til kl 3- halv 4 noen ganger. Så ja jeg synest det var ganske dyrt, uten tvil. Men så er det jo søsteren til din mann, hmmm, er ikke lett det der..men 500 kr dagen var MYE

Skrevet

vi betaler dagmamman vår 3400 kr i mnd, hu er hvit. en venninde av meg skal ha lille gutt en uke i sommer og vi tenkte hu skulle få 1000 kr... synes 500 kr dagen var vel dyrt.....

Skrevet

Ja, det er nok mye. Men nå vil han absolutt at hun skal få det, så da blir det vel sånn!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei:) Jeg er 15 år og jobber som barnevakt:) Jeg synes 70kr i timen var veldig mye! :o Jeg får 40/50 kr i timen og det er jeg veldig fornøyd med;) Jenta jeg passer er 12mnd;) Jeg passer 3 barn og jeg får med alle 40/50 kr i timen, Men jeg får 600kr døgnet, da jeg ikke får like mye om natten (overnatter). De pleier og reise bort.:)

Jeg vil anbefale ca. 300kr dagen:) +/-

Skrevet

Her ga eg 200 kr dagen, uansett lengde. Blei alt frå 3 timer til 8 timers dag. Ga det same som dagmammaen skulle ha for ein heil dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...