*1+1=2 små* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Noen flere som har problemer med at de blir nummne i beina? Mest ved låra.... jeg står veldig mye på jobben...men nå har det begynt å være numm selv om jeg går...eller har sovet... Snakket med jordmor, hu snakket om at jeg nok har vann i kroppen og pga blodet...men synes det er snodig at jeg skal bli numm i beina...:S Har også vondt i ryggen....vel..har jobbet i snitt 47timer /per uke i 3 uker..kanksje ikke rart at jeg er sliten?
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg blir det i hofter og bak når jeg sitter og ligger.... Legen mener det er en kombinasjon mellom bekkenløsning og vann i kroppen. Selv synes jeg det høres rart ut, da jeg bare er i uke 14...
sol og varme Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 jeg var innlagt på sykehus nylig i to dager, skal gå på krykker fram til etter fødselen for å ta MR-bilder av hofta... legene vet mye men i dette til fellet er de ikke sikkre... jeg synes kanskje at du jobber litt vel mye og du burde trappe ned litt, spesielt det med å stå så mye -det er ikke bra... ta vare på deg selv og ikke end opp med krykker slik jeg må nå, det er helt for j_ _ _ _ _ hvis jeg kan si det som så... skal også ha i november så du kan jo tenke deg hvor lenge jeg har igjen...
sol og varme Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 til mammymammsen... I forrige graviditet fikk jeg bekkenløsning i uke 12, og forrige før der i 6 mnd... nå er jeg i uke 20 og har ikke fått ennå..vel - vet ikke siden jeg har nok kluss med hofta og hopper rundt på krykker... du vet vel at du har krav på gratis fysioterapi i hele svangerskapet og opptil 6 mnd etter fødselen...?!?? lykke til - S.
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 ja, jeg har fått henvisning til fysioterapi, så det skal begynne med nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå