Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er fryktelig nysgjerrig på hva "minimais" egentlig heter. Du kaller henne aldri noe annet enn det! Jeg er forsåvidt også nysgjerrig på hvorfor du kaller henne "minimais". Ser for meg en liten baby kledd i gult som spiser mais!
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hei Litt til og fra her, akkurat gitt Minimais grøt Maisgrøt, faktisk, hihi... med lit ris og hirse. Minimais er ei jente på 6mnd, lillesøstra til Lilletrollet på 3 år. Jeg skriver aldri navnene deres her på dib, da jeg ikke liker å ta fra dem deres anonymitet selv om mamma'n deres henger på et nettforum
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Glemte å skrive grunnen til at jeg kaller henne Minimais forresten... Gubben har en sånn ting at han later som arma mi (eller eldstejenta si) er en maiskolbe, han holder den fast og "tygger" seg bortover - det kiler noe innmari... det er liksom litt vår kos da, hehe... satt og tenkte på det rett etter minsta ble født at de armene sannelig var små og tynne - de var jo mer som minimais å regne... dermed ble det Minimais Nå er hun ikke akkurat lita og tynn lenger da. Hun begynner å bli direkte tjukk Fin er hun!
Kondis som en murstein Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Må bare snike litt på tråden deres ;o) Vi har ogå en liten Minimais her... En liten Maja, som ble Majsan, som ble Majsen, som igjen ble Minimais, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå