Gå til innhold

Ka-ping...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fryktelig nysgjerrig på hva "minimais" egentlig heter. Du kaller henne aldri noe annet enn det! Jeg er forsåvidt også nysgjerrig på hvorfor du kaller henne "minimais". Ser for meg en liten baby kledd i gult som spiser mais!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Litt til og fra her, akkurat gitt Minimais grøt :) Maisgrøt, faktisk, hihi... med lit ris og hirse. Minimais er ei jente på 6mnd, lillesøstra til Lilletrollet på 3 år. Jeg skriver aldri navnene deres her på dib, da jeg ikke liker å ta fra dem deres anonymitet selv om mamma'n deres henger på et nettforum :)

Skrevet

Glemte å skrive grunnen til at jeg kaller henne Minimais forresten... Gubben har en sånn ting at han later som arma mi (eller eldstejenta si) er en maiskolbe, han holder den fast og "tygger" seg bortover - det kiler noe innmari... det er liksom litt vår kos da, hehe... satt og tenkte på det rett etter minsta ble født at de armene sannelig var små og tynne - de var jo mer som minimais å regne... dermed ble det Minimais :)

Nå er hun ikke akkurat lita og tynn lenger da. Hun begynner å bli direkte tjukk :) Fin er hun!

Skrevet

Må bare snike litt på tråden deres ;o)

Vi har ogå en liten Minimais her... En liten Maja, som ble Majsan, som ble Majsen, som igjen ble Minimais, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...