Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 fant ut idag at jeg er gravid igjen...?? Og det er ikke mere enn 4 mnd siden sist! Uff helt utafor jeg nå....Hakke fått snakket med pappen enda heller han jobber.
manonym Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 =) Gratulerer får jeg vel si? Det går vel fint vel? Blir kanskje litt ekstra arbeid når de er små, men tenk så koselig de får det sammen når de blir litt større!=) Og du slipper å tenke på å stramme opp mage osv, slipper under det kroppsstyret en gang liksom=)
Duddlidu Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Skjønner godt at det kan føles litt håpløst dersom det ikke er planlagt ja. Skal unngå å være moraliserende osv osv, men valget er jo ditt/deres. Jeg personlig er ikke for abort dersom det ikke er svært alvorlige tilstander som ligger til grunn, men det bør jo ikke bety noe for ditt valg. Mange velger å få to tette, og synes det er den absolutt beste løsningen. Raskt ferdig med bleiebarn, barna får glede av hverandre osv osv. Jeg ville tatt en god prat med pappa'en og funnet en løsning sammen. Kanskje vil to tette fungere fint fint for dere? Dersom dere har familie og slikt i nærheten også, så kanskje de kan hjelpe dere med litt avlastning og slikt når den tid kommer. Lykke til iallefall!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Hmm ja... Men nå blir det jo plutselig 3 tette...Hehe...Har nemlig tvillinger fra før av.... Uff aner ikke hva jeg skal jeg nå, jeg og pappen har ikke hatt det så bra i det siste heller!! Ikke har vi plass til det heller........HJELP! Men det er jo ingen vi kan bekylde for dette heller, bare oss selv.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Oi, det høres stritt ut. Og ikke for å skremme, men du har høyere sjans for å få tvillinger (igjen) en oss som ikke har tvillinger. Snakk med mannen din. Dere finner ut av det sammen. Man skal overleve også, det er viktig at dere gjør hva dere klarer. Er absolutt ikke for abort, men dømmer ingen. Hvis forholdet er i krise og du har 4mnd gml tvillinger, skal du evt være alene med 3 tette(..el 4?) Se på situasjonen deres sammen, kanskje det går helt fint. Du er jo vant til å ha to, kanskje ikke det er så stor forskjell. Kjenner noen som har 4 tette:2+1+1, det går supert. Ville nok tatt en tidlig UL hvis jeg var deg.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 GRATULERER! Jeg har prøvd og prøvd jeg, på to skikkelig tette, men kroppen er visst ikke enig og jeg venter fremdeles (utålmodig) på TR. Nei, jeg vil egentlig si at timingen din er knallbra jeg, selv om det er klart det blir litt stritt de første årene. Du har jo nemlig klart å sikre inntekten i allefall da du kan gå rett fra permisjon til permisjon;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå