Gå til innhold

bryllups reise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor var dere på bryllups reise?

reiste dere på bryllups reise rett etter bryllupet?

min mor har sakt at hun vil betale for bryllups reisen vår.vi har lyst å reise til maldivene.. er det noen av dere som har vert der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i Hughada, Egypt. Kjempeflott. Dro mandag etter bryllupet. Jeg tror maldiuvene/seychellene er litt kjedelig i 2 uker, men det er meg...

Skrevet

Vi skal fredag til mandag helgen etter bryllupet. Skal til Tallinn. Vil ikke reise fra barna så lenge, har egentlig ingen som kan ha de så lenge heller og vi ønsker å være alene noen dager. Reiser til Spania sent i høst og besøker svigers med barn også. Gleder meg så masse til bryllupsreisen, egentlig nesten mer den enn bryllupet ;) he he.

Skrevet

Vi skal til Mauritius i 2 uker. Drar 6 dager etter bryllupet. Vi vurderte også Maldivene lenge... men fant ut at det kanskje kunne bli litt ensformig å være på ei bittelita øye hele ferien.

Skrevet

Vi var i Tunisia i en uke uten barn. Herlig. Bodde på All inclusive-hotell. Spiste og sov hele uken :o)

Fantatisk!!

Vi reiste 8 uker etter bryllupet.

Skrevet

Vi har bryllup på lørdag. Søndag reiser vi til barcelona og blir der i en uke, så reiser vi på middelshavs cruise i en uke. Det gleder jeg meg sikkelig mye til.

Gutten vår skal på camping tur til sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...