Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Igår trodde jeg kanskje at slimproppen hadde gått.. var liksom en tykk kladd.. men var ikke blod på den så da var det sikkert ikke det. men siden igår har det kommet temmelig mye slim.. ser ut som man har snytt seg i papiret etter jeg har tørket meg.. masse gul/lyse grønnt slim. Ganske tykt slim. Flere som har det? Det er vel bare noe utfolod som har endret seg kanskje?? Aner ikke jeg, husker ikke om det var slik med forrigemann,men kan ikke si jeg husker det.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Høres ut som slimproppen. Hos meg gikk den som en grønn klump for deretter å komme en del sånn slim som du beskriver også dagen etterpå. Var ikke noe blod i min slimpropp... Slimproppen min gikk forøvrig 1 uke før fødsel:) Blir spennende nå da! masse lykke til (men husk det kan ta lang tid fra slimproppen går til fødselen starter og slimproppen kan også danne seg på nytt igjen dersom den går veldig tidlig...)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 jepp jeg vet.. men har det litt i bakhodet ettersom jm og leger mener jeg er i fødsel når som helst.. (og må atter en gang påpeke at jeg ikke tror jeg føder før 8-9 august hehe) bagen er ihvertfall helt ferdigpakket nå, og gubben har gitt beskjed på jobben at han skal bli pappa når som helst. hehe. Vi får se da, jeg håper han holder seg inne noen uker til.. ihvertfall 2-3... men ikke noe å gjøre om han kommer før da. hehe. med førstemann gikk ikke slimproppen.. merket ihvertfall aldri noe, den kom sikkert sammen med vannavgangen tenker jeg.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 nå høre det ut som du fikk en del slim, i uke 22 fikk jeg en del blankt slim, veldig seigt (som forkjølet snørr nesten) , ble lagt inn i uke 22+2 (ikke pga slimet, men pga livmorhalsen) , da fikk jeg igjen litt av det seige slimet på papiret da jeg tørket meg , viste det til en jordmor på sykehuset, og hun sa at det var helt vanlig at skjeden produserte slim i svangerskapet, og sa at det var ikke slimproppen.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Ja jeg er klar over at det kommer mer slim under et svangerskap.. bare lurte ettersom det kom så plutselig og er endel på papiret hver gang jeg er på do i tilegg er det endel i bindet også.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 og ja..jeg hadde sånn slim tidligere i svangerskapet.. blankt og seigt.. men nå er det farge på det liksom.. derfor jeg lurte litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå