potet1 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg var på føden i dag pga mistanke om vannavgang siden forrige torsdag. Har siden da også hatt sterke kynnerer og vage rier omtrent annenhver dag. Opplevelsen min der var så som så, kom ned der og tok sparketest som var litt tvilsom, pjokken ville bare sparke når jeg dulta borti, men ble omsider godkjent. Legen, ass.lege i turnus, tok så pH av skjeden som var forhøyet, noe som er vanlig ved fostervannangang, men hun fant ikke noen spesielle krystaller, mikroskopiske, som også skulle ha vært der. Jeg forventet da at hun skulle ta ul, men nei, det gjorde hun ikke. Da hadde hun vel sett om det var lite fostervann? Ble litt betuttet, for hun konkluderte med at det ikke hadde vært vannavgang og sendte meg hjem. Hun presterte også å si at jeg ikke var moden og hadde ingen åpning, mens min gyn sa at jeg var godt moden og hadde 2 cm åpning for 2,5 uker siden!!!!Pjokken har jo ikke akkurat vært superaktiv den siste uken, og jeg føler meg "våt" nedentil..... Håper noen kan dele sine erfaringer om dette temaet, på forhånd tusen takk;o) Føler meg fortsatt usikker...Er forresten 37+5 i dag.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Jeg gikk med vannavgang i tre dager (vannet fossa ikke), men JM sa at det var ufarlig (så lenge de ikke grafsa oppi der), fordi fostervanner fornyer seg hele tiden, så hvis det bare renner litt så vil ikke nurket bli liggende der inne uten vann. Etter tre dager med vannavgang startet fødselen av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå