Gå til innhold

Bader dere babyen hver dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så lenge det passer så gjør jeg det. Men det hender selvfølgelig at det ikke passer!

Skrevet

Bader henne 2 ganger i uken nå som hun er så liten. Hun vaskes jo hver morgen og kveld..

Når hun blir litt eldre, så skal vi bade henne 3 ganger i uken.

Skrevet

vi bader anhverdag vi.. :) De er jo så glad i det...Men gulper de mye en dag dusjer vi dem. Husker alltid på og smøre med en god lotion etterpå da.

Skrevet

Da Sebastian var mindre badet vi han 2-3 ganger i uka, oftere hvis han hadde gulpet mye. Nå dusjer vi 2-3 ganger i uka + vask ved morgen og kveldsstell:)

Skrevet

Vi bader han annenhver dag (han er 2 mnd) og elsker det;)

Men vi bruker aldri body lotion på han(trodde man ikke skuløle bruke det på de små, så lenge de ikke er tørre..). Vi bruker Babyline olje i vannet og huden hans er så fin;))

Skrevet

nooope, her går det på to ganger i uka pga atopisk eksem.

Skrevet

Nei! Det har vi ikke tid til, det er heller ikke nødvendig i mine øyne. Bading hver dag tørker bare ut huden hennes. Her bader vi 1-2 ganger i uken.

Skrevet

Her bades poden hver kveld. Er oppi baljen i max 4 min. Har babyolie oppi hver gang, men sepe er bare oppi av og til. Han elsker å bade, og han har en god hud. Han er 5 mnd og har til nå ikke trengt noe lotion eller krem til nå..

Skrevet

hehe.. ble mye "til nå" i siste setning ja.. sikkert frustrerende for enkelte her inne ;p

Skrevet

Min bades hver 3. dag, er 10 mnd

Skrevet

Bader annenhver dag (10 mnd), men er det varmt og vi har brukt solkrme så bader vi hver dag.

Skrevet

Jepp, hver kveld, hun elsker det(straks 4 mnd) og skjønner at nå er det leggetid. Har i litt såpe og olje innimellom, huden er kjempemyk og har ikke vært tørr i det hele tatt :)

Skrevet

lillegutt er nesten 3mnd og han bader så og si hver kveld..

det hjelper han å roe seg ned for natten, og han gir uttrykk for at han liker det veldig godt :)

når han var nyfødt badet jeg han sjeldnere...

Skrevet

Her bader vi vesla hver kveld. Var en rutine vi startet med i forbindelse med kolikken, hun roet seg ihvertfall i badet, og nå har hun blitt så glad i å bade at vi bare fortsetter.

Skrevet

Her bader vi hver kveld.Har olje i vannet,slik at huden ikke blir tørket ut.

Bader/dusjer jo selv hver dag,så hvorfor skal ikke gullgutten også få bli ren hver dag?

Skrevet

Førstemann: badet hver kveld

Andremann: badet ved behov

Tredjemann: tørker vi støv av...........

Vel, ikke helt slik, men rekker ikke å bade 3 unger hver kveld. Bader dem i hvert fall en gang i uka, dusjer ved behov.

Skrevet

her bader vi ikke, men vi dusjer hver kveld. det har blitt en fast del av ritualet før leggetid :-) og hun forventer at det skjer hver kveld :o)

hun er 5 mnd. bruker oljevask. hun ligger på et håndkle i bunnen av dusjkabinettet og koser seg mens jeg spyler over henne og slik holder vi på i 10 minutter ca.

hun er litt atopisk, men blir ikke verre av dusjinga. bruker aldri såpe.

Skrevet

nei, ikke hver dag.. begynner muligens med det nå som han begynner på grøt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...