mamma'n til løvegutt:) Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 ....at det går an å få positiv gravitest før ikm, og så kom tanta akkurat da den skulle? Gjelder en venninne av meg, ikke meg.... Jeg skal teste neste helg og håper for guds skyld at tanta ikke kommer, traff så fullstendig blink denne prøveperioden som egentlig var den første Var til gyn i dag og alt var heldigvis som det skulle, ikke'no endometriose som jeg fryktet for et par måneder siden :) Måtte få ut lettelsen med det samme her
90210 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Heihei.. Nei egentlig er det ikke så uvanlig... Det kalles som regel "kjemisk graviditet" Vet ikke så mye om det, men det er noe med det at egget blir befruktet men ikke fester seg eller noe sånt... ELLER så kan det jo være venninna di er gravid med mens... Det hender noen få gravide får mensen likevel de første gangene selv om de er gravide... Har faktisk hørt om noen gravide som har hatt vanlig mens helt til de var 5mnd på vei! :-O Rart hvor forskjellig kroppene våre reagerer på graviditet... Men krysser fingrene for at du tester POSITIV ETTER IKM *masse babystøv******************************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå