Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen duker bruker dere? Stoffduker, papirduker eller voksduker?

Hvor får man tak i billige og fine stoff duker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha dåpen hjemme hos mamma og pappa og der er det i hvert fall stoffduker (så pleier hun ha plastduk under tror jeg, beskytte bordet eller no..)

Har ikke peiling hvor hun har kjøpt de, er sånne fin-duker..

Men litt rimeligere duker fins vel hos Princess, Kid etc. vil jeg anta..

Skrevet

Jeg har kjøpt hvite bomullsduker (damask) hos Hansen og Dysvik. De kostet fra 149 kr for duk til salongbord. Helt greie. Og de kan vaskes på høy temperatur.

Skrevet

Jeg må også skryte litt av teflon dukene. Lette å stryke, søler du er det bare å tørke opp uten at det blir flekker. De koster litt, men jeg tror det er en kjempeinvestering med små barn i huset. Da jeg kjøpte de var de på 30% salg på Princess.

Skrevet

Vi bruker stoff, Damask, duker til dåpen i år. Men skal ha det hjemme. Sist hadde vi det i et annet lokale og da brukte vi papirduker. Veldig lettvindt med papir da... men finest med stoff....

Skrevet

Sånne lettvinte, strykefrie duker fra spakjøp, europris osv er jo også fine å bruke, de er billige og ser bra ut. Husker ikke hva stoffet heter, men det er sånne glatte duker

Skrevet

Jeg bruker nervøs velur til alt. 5 meter til 65 kr på jysk. Se på kundeavisen på www.jysk.no

Veldig praktisk og stilig. Klipper bare opp så mye du trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...