Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg og mannen har tidligere tatt en del kinkige bilder av oss. Nå satt jeg og kikket på dataen hans da jeg kom over disse bildene, men på det ene har han tegnet over øynene mine? Hva FAEN betyr det da? At han har lagt ut bilder av meg? Nå er jeg så inn i helevete forbanna her, han bør ha en rimlig god forklaring da han kommer hjem.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 får håpe det bare er han som kjedet seg litt.. eller.. kanskje det snart ringer på døren, og er et par, med lærklær og pisk, som er kommet for littt kos.. hihi.. huff... slemme meg..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Kjeda seg? Da hadde han vel tatt et annet bilde.. Fyttihelvete. Håper jeg klarer å lese han gjennom en reaksjon, for lyving kan han godt.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 håper det. krysser fingrene for at du ikke får besøk.... ;o)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Vel-- Han innrømte ingenting, og kunne ikke FATTE hvem som kunne gjort det. Jeg sa de bildene hadde ligget på hans data hele tiden og at det IKKE var meg, hvem i huleste skulle gjort det da? Nei, han nekter for alt, og jeg blir bare mer og mer forbanna. Han kommer aldri til å innrømme noenting, det vet jeg fra før- Så hva gjør jeg!? Hjelp meg noen, vær så snill.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 er desv ikke så mye noen kan gjøre.... så lenge han ikke innrømmer det.. beklager.. håper det bare var tull fra hannes side, og ikke noe mer alvorlig han har gjort.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Hvis du fra før av vet at han er god til å lyve, og nå mistenker ham for å ha spredt bilder av deg/dere, så er han vel ikke mye å spare på eller?? Kan jo ikke være noen andre enn ham som har gjort det. Men....hvis han ikke er til å stole på, hvorfor lar du ham ta kinky bilder av deg?? Ikke så smart gjort av deg, syns jeg. Lærte du ingenting av Mette-Marit? hehe
M by M Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Sjekk loggen på pcen hans og google og prøv med forskjellige sex-relaterte ord og se hva han har søkt på der. Om han har vært inne på slike sider, kan du abre gå systematisk igjennom alle sammen og se om du finner det bildet der. Om du finner det, håper jeg du anmelder dusten! Det hadde jeg gjort ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Bildene ble tatt helt i førsten av forholdet, da hadde han verken løyet eller noe for meg fra før, så ja jeg stolte på han. Nå vet jeg litt bedre. Jeg aner ikke om han har lagt de ut eller hva han har gjort.. Kanskje han har sendt dem til noe.. Jeg er ihvertfall temmelig skuffa og lei meg, for man gjør gjerne ikke slike ting uten grunn..
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 *ler*....sorry men kan ikke gjøre annet....hehehe -nei det var likar før i tia (da æ va ong) fer da kunne man kreve å få negativene, så det ikke ble noe tull.....thjihiiiii =0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå