Gå til innhold

er det noen som har peiling på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei venninne som sitter å er kvalm og dårlig, mensen kommer ikke, bare hatt noen rare blødninger innimellom, alle testene hun har tatt har vært negative og hun har så vondt i en eggstokken.. kan det være at hun er gravid utenfor livmora? jeg vil liksom ikke skremme henne men har sagt henne at hun burde oppsøke lege og fortelle om dette da.. blir så bekymra for henne siden hun mener hun kan vente å se om det kommer mensen... dette har vart lenge nå og hun har hatt smerter i ene eggstokken i ukesvis:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel egentlig ikke svar på spørsmålet ditt, men de jeg vet om som har hatt graviditet utenfor livmoren har fått positive gravid tester.

Skrevet

Jeg syns hun burde ta seg en tur til legen. Jeg var gravid utafor livmora i fjor sommer, men hos meg slo det ut på gravitest da. Men mener å ha hørt at det ikke alltid slår ut ved exu. Kan jo være så mangt med slike symptomer vel, si hun bør bestille seg en time du, snarest.

Skrevet

Mulig hun har cyste på eggstokken.. det er sabla vondt.. de skal som regel sprekke av seg selv men i noen tilfeller må man til gyn for å få stukket hull på de.

jeg har hatt mye cyster og da klusset også mensen seg.. det gjorde fryktelig vondt når jeg skulle sette meg, når jeg var i bevegelse ellers men spesiellt om jeg reiste meg raskt fra stolen/sofaen..

En legetur er på sin plass ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...