Gå til innhold

Disse stinga etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 3 uker siden fødsel. Etter ca 1 uke så kjente jeg ingenting ubehag med de lengre, men nå den siste uken, så kjennes det ut som at det "strammer".. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. Noen som skjønner hva jeg mener? Når jeg er på do feks så strammer det veldig, nok til at det er ubehagelig.. Svir ikke, det bare kjennes ut som at det rett og slett er for stramt?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Er 5 uker siden fødsel her, og jeg har hatt det slik i flere uker jeg og. Vet ikke hvorfor det blir sånn jeg... kanskje de har sydd igjen;o) hihi...

Skrevet

når det begynne rå gro, kan du hovne litt opp, å da strammer dem. husker mine strammet godt. de datt etter 6 uker, men hadde veldig lyst å dra til legen å få de fjernet.. om de gir veldig ubehag, så gå til legen å fjern dem, om det er grodd nok da..

Skrevet

Hehe, får håpe det ikke er sydd igjen nedi der ;)

Men ja.. Da er det vel mer eller mindre normalt.. plages ikke sånn veldig, det er bare ubehagelig å gå på do liksom.. men, men.. det ordner seg vel av seg selv :)

Skrevet

En merker ikke noe om de har sydd for mye igjen heller. (bare for å berolige dere ;) Men de stikkene og den litt ekkle følelsen er når ting begynner å gro. Er det noe unormalt, ser legen det på 6ukers kontrollen. En av grunnene til denne kontrollen. Jeg fant der ut at jeg var sydd for mye igjen, men akkurat det ble jo ikke så stort problem. Lot seg enkelt løse det, som det meste gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...