Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Syns "alle" gleder seg sånn til magen kommer. Jeg føler det ikke slik, har lyst å gjemme bort magen så lenge det er mulig, jeg. Er det bare jeg som er litt rar, hehe, eller er det flere som føler det slik?
catticatt Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 hei du Magen må du glede deg til vet du ....!!! Hvorfor gjør du ikke det egentlig.. det viser jo at du er gravid. Det er så pent synes jeg Du ser nok helt nydelig ut hvor langt på vei er du=?
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Magen er jo halve gleden av å være gravid jo :) Har fått en liten kul allerede, og går bare og gleder meg til den blir større <3
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 jeg er enig med anonym jeg. jeg gledet meg ikke til å få mage. gravid var gøy, men har litt angst for den magen som vokser ut. jeg liker ikke at folk kommenterer den eller tar på den. prøver å trekke inn magen men det nytter ikke lenger får bare leve med det liksom de neste 3 mnd. jeg er glad i det lille nurket inni der, det har ikke noe med det å gjøre. ingen er like, og det er ikke noen som skal komme å si at det MÅ du jo bare glede deg over under graviditeten. alle har hver sin mening. jeg begynner å godta magen men det har vært et langt skritt. selv om sambo liker å se meg gravid og ser magen vokser så er jeg ikke helt fortrolig med det.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 jeg forstår deg, jeg! det blir så mye oppmerksomhet rundt den magen, og folk du ikke kjenner kommer å tar på deg og den! og alle skal bare prate baby-ditt og baby-datt! føler også at det er så forventa av oss gravide å skulle glede oss over den store magen.. jeg har stor mage nå, jeg, og savner min lille mage kjempemasse! det betyr jo ikke at jeg ikke ønsker baby, men det hadde vært hyggelig å se føttene mine igjen
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 sant det du sier. virker ut som det forventes av oss. jeg kan fortsatt se bena mine , men gruer meg til slutten når jeg må ha hjelp til å ta på sokker hehe:P gleder meg til å begynne å trene opp magen igjen og ikke minst hele kroppen når fødselen er over og ting har roet seg. hehe får kjøpe meg pilates dvd og begynne mens ungen sover sine blunder hehe.
sol og varme Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 det synes som en selvfølge at vilt fremmende kan ta på og kommentere magen fordi man er gravid, slik er det absolutt ikke... jeg synes det å få mage er helt ok, men håper bare at jeg ikke blir megastor som sist... til "the rose" -hvis du er hun fra bim-treffet så synes jeg du ser sprudlende og flott ut som gravid - ser flott ut og vær stolt av det hilsen S...
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 hehe takk "sol og varme". ja det er meg fra bim-treffet. jeg har kanskje en glød over meg,men føles ikke slik innerst inne. det ytre gjenspeiler kanskje ikke mitt indre. jeg blir sikkert megastor.
Løven & lurven Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 må si meg enig her. ikke det at magen plager meg, men det er alt ståhei rundt den fra folk man ikke kjenner. har ikke problemer med at familie kjenner på magen. men det går jo an å spørre først. jeg går da ikke rundt og tar på folk uten å spørre om det er greit selv. og alt er nesten bare baby snakk. jeg har da andre ting å prate om også. ikke misforstå, jeg elsker babyen i magen min og gleder meg til han blir født. men det er da ikke bare baby i mine tanker hele tida heller.
sol og varme Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 til "the rose"... jeg må si at i mine to andre graviditeter hadde jeg en storflott tid, gledet meg over hver millimeter som vokste... i denne så er det helt motsatt, når jeg ser små babyer i vogna tenker jeg ikke som mange andre at oi så skjønn, så søt...bla bla bla - jeg er mere blitt sånn at jeg tenker: gosj, godt den ikke er min... jeg gleder meg til den lille kommer ut - fordi dette har jo ikke noe med ungen å gjøre, bare med det faktum at jeg er drittlei av å være gravid, har liksom mistet så mye, søvn og muligheten til å bevege meg fritt...skal jo bruke krykker til etter fødselen og til og med kanskje etter...spørs på hva MR-bildene sier... håper snart noen er klar for bim-treff igjen, trenger å komme meg ut litt, sitter for mye hjemme med ungene nå til dags... trenger å føle at jeg kan gå ut å treffe "venner" uten å ha ungene med... alle trenger litt frisk "luft"
Bdancer Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Jeg gledet meg til magen kom - for da så jeg ikke bare tjukk ut:) Men gleder meg ikke til slutten da det er veldig tungt... Så håper ikke på KJEMPEstor mage...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 Jeg er ikke trådstarter forresten. Jeg er litt overraska over hvem som tar meg på magen jeg. Lillesøster forstår jeg jo godt, men hva med mer perifere bekjentskaper? Jeg hadde aldri tatt noen på magen hvis ikke jeg kjente dem godt og de spurte meg om jeg ville... For all del, jeg synes ikke det er fælt når folk tar meg på magen, men jeg klarer ikke slappe av. Spenner de musklene som er igjen der og dermed blir magen megahard, noe de synes er kjempegøy(tror det er på grunn av graviditeten, men mye av det er faktisk meg som spenner meg). Er blant dem som "for alt i verden" ikke skal ha megamage jeg. Prøver så klart å ikke slanke meg, men holder meg nå langt unna usunne ting, er skrekkslagen over å legge på meg mer enn høyst 12-13 kg, vil helst mindre...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 Litt godt å se at det ikke bare er meg Det har nok noe med dette voldsomme fokuset på magen å gjøre, ja! Er snart 17 uker, har ikke begynt å vises ennå, men er vel ikke lenge før tenker jeg. HI )
linevims Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Er litt småsjokkert over at dere opplever at folk kjenner på magene deres uten at de er invitert til det. Frekke folk! En annen ting er, husk for all del å ta mavebilder av dere mens dere vokser. Det er gøy å se etterpå, og minsten vil like å se at der har han eller hun bodd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå