Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Noen med erfaring?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Får hun bare pupp? Vi brukte neofer flytende, men hun ble så utrolig hard i magen av det, så det gikk med en del malt. Dersom du ikke må gi henne, synes jeg du skal la det være.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Får ikke noe pupp. Får mme, og hun hadde begynt å få grøt og fruktmos og litt brød, men hun spiser så lite med gips på beinet, og det er enda værre når hun ikke har gips på. Fikk beskjed på sykehuset om å gi henne jern, så må det.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 det er jo jern i leverpostei, men vet ikke hvor mye dere må gi henne...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Hun spiser ikke leverpostei...i såfall er det snakk om noen gram, og da er det veldig lite jern hun får i seg. Og har hun arva jernopptaket til meg og moren min så hjelper det uansett ikke å bygge opp jernlageret med å spise jernrik mat.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Sa ikke legene noe om hvilken type da? Vil tro de har mer peiling enn oss høns her inne... ;-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Det var nemlig det de ikke gjorde, og dessuten så har jeg bedre erfaringer med å spørre folk om deres egne erfaringer ang jernbruk enn å ta det legen anbefaler. Men var ikke så mange som hadde erfaring med jern til baby, så får vel ringe hs i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå