Lillnita. Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Som noen av dere kanskje har fått med dere så holder jeg på å lage en ny nettside om spå, healing, astrologi, ånder ++ I den forbindelse hadde det vært kjempefint om noen av dere hadde villet komme med deres erfaring og opplevelse av det å bli spådd av meg. Både positivt og negativt. Hvis dere hadde kunnet sende meg dette på mail til : [email protected] Så hadde jeg blitt kjempeglad. På forhånd takk Og en stor klem til dere alle =)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 jeg skulle gjerne gitt tilbakemelding men har desverre ikke blitt spådd av deg her
Lillnita. Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 Hehe Ja det var det, men hvis dere vil bli spådd så bare send meg en mail på den adr jeg oppgir i innlegget så sender jeg info =)
Lillnita. Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2007 Dytter en siste gang. Vil samtidig si tusen takk for mange fine ord fra dere som har sendt meg mail =)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 dytter litt for deg jeg vennen, ha en strålende dag!
Prinsemammaen Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Åh, kan du kanskje spå meg også da??? Sender deg mail, jeg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå