-lucy- Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 God sex er hvertfall noe jeg kan "jobbe" med! skulle så ønske det var masse man kunne gjøre for å bli gravid, da hadde jeg gjort alt! men så handler det til syvende og sist om flaks/uflaks (biologi og andre ting man har lite eller ingen kontroll over) - og sex. Har tatt meg selv i å tenke at "neste måned, da SKAL det gå", men det hjelper jo så lite. Men, å være kåt skal jo hjelpe! og det er jo også deilig i seg selv. Jeg har hvertfall synes det har vært litt belastende med sex-plikt-løpet, hadde ikke trodd jeg skulle komme dit... Men nå er planen å flytte blikket litt "fremover", ikke se bak til graviditet og baby, men se her og nå på god sex, flott samboer, snart ferie og - da er det jo bare å håpe at også spira kommer OG FORBLIR der! Det kan jeg jobbe med, tankene mine om sex, forholdet vårt og resten av livet! GOD SEX & SOMMER alle dere flotte kvinnene her inne!!
90210 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Flott innlegg! Det var litt godt å høre... Jeg mista nettopp i SA,, (fikk vite det hos lege i dag) Så nå er jeg trist og lei, og skuffa over at det er 4 SA'n min ,... Så nå skal jeg gjøre som deg!.. Slappe helt av.. la kroppen innhente seg selv, og tankene mine skal være så langt borte fra ordet "prøving" som overhode mulig! JEg skal bare slappe av og kose meg masse med mannen og dattera mi i sommervarmen og selvfølgelig litt "kveldskos" da :-P Men uten presset av å ville bli gravid Så krysser vi fingrene for dere alle der ute og håper at sol og sommer og noen bekymringsfrie uker vil hjelpe på jakten av den lille spiren som vil sitte bom fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå