Gå til innhold

Vondt i magen :-( Noen som kan se hit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sovet så usannsynlig dårlig i natt. Hadde så vondt i magen, jeg hadde vært på do både nr 1 og nr 2 så det var ikke grunnen , i tilleg så bvar jeg oppe å tisset sikkert hvert 15. minutt. Jeg vred og vente på meg fra høyre til venstre, alt var like ubehagelig og det rett og slett svei og spente seg nederst i magen. Dette har for sikkerhets skyld da fortsatt i dag og, jippi!!! NOT!!! Hva kan dette være? I tillegg begynte jeg å få vondt i hodet i går kveld (noe jeg IKKE har vært plaget med tidligere i svangerskapet) og det har fortsatt i dag og..

Jeg er 34+5 i dag og utrolig trøtt og sliten etter en slitsom natt :-( I tillegg skal sambo jobbe natt frem til lørdag og jeg er så redd for at denne natten skal bli som i natt :-( Snufs...

Noen som vet hva det kan være, om flere har hatt det slik på samme tidspunkt eller hørt noe om dette??

Ps er egentlig ikke bekymret for at noe er i veien, men det er bare så vondt og jeg blir så sliten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt dytt :-)

Skrevet

Kan jo høres ut som modningsrier da?!?! Vanskelig å si sikkert. Men er du bekymret for at noe er galt, så hadde jeg tatt en tlf til føden.

Jobber du fortsatt? Kanskje du bare er sliten og stresset...hm, blir nok ikke noe klokere av mitt svar dessverre. Håper for din skyld at du får deg litt nattesøvn i natt da;)

Skrevet

Hm.. ja kanskje det er det, hva vil det si?? at noe kan være rundt hjørnet eller at man for det kan gå over?? (Er relativt grønn:-)). Jeg jobber fra 15.30-17.00 fordi de trenger hjelp på sentralbordet, men her sitter jeg jo rolig og det er ikke en kjeft som ringer så tror ikke det har noe å si. Men hvis det fortsetter så ringer jeg føden før sambo drar på jobb, for tanken på å ligge å bekymre meg alene i natt vil jeg ikke, dessuten har han bilen da så ikke så greit å komme seg ut om det skulle være noe heller..

Skrevet

Nei du kan ikke ligge og bekymre deg en hel natt...det går ikke;)

Modningsrier vil vel egentlig bare si at det kanskje begynner å modnes der nede..altså at mormunnen åpner seg litt og at skjededelen forkortes. Vil ikke nødvendigvis bety at det blir noen fødsel med det første, mange går med 1-2 cm åpning i mange uker. Mest sannsynlig så vil det gi seg...MEN jeg er absolutt ingen ekspert, dette har jeg bare lest meg til..så ring føden hvis du er redd for at noe er galt...er så utrolig vondt å gå rundt å bekymre seg, spesielt hvis du er hjemme alene;)

Lykke til da!!

Skrevet

Takk for svar.. nei, det er ikke noe gøy å gå lure og bekymre seg. Og ting blir alltid værre når man er alene, sånn er det bare. Da er man helt alenen og føler seg forlatt og ensom, hehe... Blir nok en tlf etterpå, trenger ikke kommeinn for å sjekke noe han sparker og vet det er liv i han, men alltid greit å hørt med noen som kan dette...

Gjest Ut på tur
Skrevet

Alltid best å ta den kjappe telefonen. Jeg gjorde det. Og da ville de ha meg inn på en sjekk. Var ingenting så når jeg har vondt på samme måte nå er jeg ikke nervøs. Min vondt kan ligne litt på din men behøver ikke være det samme. Og som de sa på telefonen " vi kan ikke si hva dette er så kom inn du"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...