♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har sovet så usannsynlig dårlig i natt. Hadde så vondt i magen, jeg hadde vært på do både nr 1 og nr 2 så det var ikke grunnen , i tilleg så bvar jeg oppe å tisset sikkert hvert 15. minutt. Jeg vred og vente på meg fra høyre til venstre, alt var like ubehagelig og det rett og slett svei og spente seg nederst i magen. Dette har for sikkerhets skyld da fortsatt i dag og, jippi!!! NOT!!! Hva kan dette være? I tillegg begynte jeg å få vondt i hodet i går kveld (noe jeg IKKE har vært plaget med tidligere i svangerskapet) og det har fortsatt i dag og.. Jeg er 34+5 i dag og utrolig trøtt og sliten etter en slitsom natt :-( I tillegg skal sambo jobbe natt frem til lørdag og jeg er så redd for at denne natten skal bli som i natt :-( Snufs... Noen som vet hva det kan være, om flere har hatt det slik på samme tidspunkt eller hørt noe om dette?? Ps er egentlig ikke bekymret for at noe er i veien, men det er bare så vondt og jeg blir så sliten...
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2007 Ingen som vil se hit og komme med et innspill??
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 dytter litt for å holde tråden oppe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå