selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Raps? Solsikke? Oliven? Soya? Det er så mye å velge i, jeg blir jo helt satt ut! Antar oliven utgår, den er jo ganske sær på smak... men man vet jo aldri - eldstejenta mi har hele veien hatt litt snodig smak. Hun elsker hvitløksbrød, mauler fetaost og liker salami på primen.
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2007 ps: nå tenker jeg hovedsakelig på BABYmat. Moste grønsaker og sånt.
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 unnskyld at jeg ler.... salami på primen... hehe... aner ikke hva slags olje som er best jeg... lurer på det selv..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Raps. Finnes flere fancy saker også, men er raps de anbefaler i slike kokebøker for barn. Og det gjør da slettes ingenting siden rapsolje er billigst.
nesten anonym Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Raps er veldig sunt - mye omega 3 har jeg forstått. Det er en liten bismak, men mindre enn med oliven. Tror også den tåler varme bedre enn olivenolje.
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 hehe, vi bruker en dyr, norskprodusert rapsolje... så det økonomiske aspktet faller gjennom for vår del. Men tusen takk for tipset. Lisseosv Skulle gjerne hatt en sånn babykokebok... får ta meg en liten runde på google ikvld tenker jeg
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 Hun elsker også hvitost på leverposteien og morrpølse på syltetøyet :/
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Til babyen bruker jeg kaldpresset norsk rapsolje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå