Gå til innhold

Til dere som kan mme... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på hs idag, og skal begynne å gi litt mme på kvelden. Snuppa vår er 2,5 mnd nå, men glemte å spørre hvilke mme jeg kan bruke til henne nå, hvilke passer nå? og hvilke er best syns dere?? Takknemlig for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt Nan 1 siden hun var 3 uker. Prøvde litt Collett også, men Nan fungerte best på magen hennes og hun likte den nok best på smak også. Men det er jo min erfaring. Andre mener kanskje noe annet :)

Skrevet

det beste er og teste ut.jeg syns nan lukter/snaker rart men jg ga tulla det i starten noe som resulterte masse magevondt¨

gikk over til collett som er mildere "søtere" og lukter/smaker normalt.og det likte tullla også..

men prøv nan i 2 uker og collett i 2 uker så finner du ut av det;)

Skrevet

husk at det er NAN1du må ha nå som hun er så liten...collett finns det bare en av;)

Skrevet

Får de mer magevondt av NAN altså.... Det var jeg ikke klar over... Nå har snuppa nettopp begynt å bli bedre av magevondt'n som hun har vært plaget med siden fødselen, så kanskje jeg skal prøve collett først da....

HI

Skrevet

jenta vår fikk magevondt av nan, etter at vi gikk over til Hipp hadde hun ikke vondt i magen lengre..den er økologisk og veldig mild for magen..:)

Skrevet

Jeg har prøvd alle og er fornøyd med alle. Du må bare velge en og evt. bytte merke hvis hun får vondt i magen.

Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis. Noen barn får vondt i magen av Collett, andre av Hipp etc. Du må bare prøve deg frem og se hva som funker på ditt barn. Her funka Collett bedre enn Nan, men alle barn er forskjellige.

Skrevet

Hei.

Vi bruker Nan1 til Nestle, har brukt den siden starten av og vi er kjempe fornøyd med den..... I starten gulpet de opp en del men det var pga at vi ga de alt for mye noe vi fant ut av i etterkant. Prøvde colett her for morroskyld da de gulpet opp nesten alt de spisste men den syntes jeg var enda værre, vansklig og lage og når de gulpet kom det klumper, æsj nei...Jeg anbefaler nestle.

Lykke til :)

Skrevet

jeg har villet brukt hipp sin, den er mye bedre enn de andre synes jeg..

Skrevet

Hipp funker best her i gården også

Skrevet

Jeg har igrunnen prøvd det meste. VIktig å huske at barn reagerer ulikt så det som virker bra på noen kan et annet barn reagere på.

Colette- småen ble ekstremt hard i magen og konsistensen på pulveret gjorde at det ble et griseri hver gang vi skulle mixe

hipp- Småen fikk kraftige mageknip, mye kraftigere enn kolikkknipene han har til vanlig

nan1- Er vel den vi har brukt mest og somregel ender opp å bruke etter å ha prøvd en annen.

Har også prøvd en del av de som selges på apoteket med varierende resultater. De er litt dyrere men om du vil ha min erfaring om de så gi en lyd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...