Shabby Cheap Chic Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 hvor gjorde du det? Var det vondt lenge etterpå? Hvor mye kostet det? Fornøyd eller ikke? Jeg har tenkt på brystforstørring i flere år nå og etter jeg fødte min første blei de liksom heeeeeeelt "borte"... huff.... Derfor er jeg litt nysgjerrig på dette... Er greit å høre litt erfaringer o.l fra folk i samme situasjon.. vil ikke ha noen gedigne greier men så det ser naturlig ut..
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 har ikke selv, men kan komme med en skrekk historie fra ei vennine.. da hun ammet, fikk hun en betennelse i det ene brystet, det gjorde at det ene brystet ble mye større.. så.. hun skulle ordne implantat i det som var mindre.. men. så ble det andre så mye større igjen.. så, ny operasjon... hun putta like gjerne i det andre også.. etter en liten stund, ble brystene hennes harde, og blå.. kroppen hennes tålte de ikke.. full fart på sykehuset, og fikk de ut... da hadde hun vell brukt en ca 30-40 tusen på de...
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 har hørt en del skrekk historier, men er relativt lite av det i norge i forhold til andre land...
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 ja, det er sant. vi har et godt helsetibud, i forhold til andre land. er nok derfor.. men.. alt du setter inn i kroppen, kan kroppen din støte ut.. dette gjelder også brystimplantater.. tenkte bare jeg skulle si det..
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Jeg skal ta nå neste mnd. Eller i august da, når sommeren er på hell.. Har tenkt på det i maaaange år, og føler endelig at jeg har tatt det riktige valget. Har vært på konsultasjonstime, der fant vi ut hvor mye jeg skulle legge inn, hadde en samtale rundt dette, og det gjorde meg enda tryggere. Betalte 2000,- i depositum nå, også betaler jeg resterende 24.700,- en uke i forkant av operasjonen. Totalt da 26,700,- det inkl.sportsbh, gratis oppfølging i 1 år, etterkontroller og gratis operasjon om jeg skulle bli misfornøyd. Det er jo en viss risiko forbundet med dette, men på de implantatene jeg skal ta er det ingen allergiske reaksjoner registrert, så der føler jeg meg trygg. Det som kan oppstå er at det kapsler seg og at brystet blir hardt, da er det kanskje nødvendig med ny operasjon (worst case).. Eller at det oppstår en liten blødning, brystet blir da hovent, og du må inn og ordne dette (ikke farlig). Dette er det som KAN skje! Du må også ta det fullstendig i ro i 1 uke etterpå, for å forhindre at det kapsler seg, og får ikke kjøre bil, vaske håret, bære handleposer etc. Alt dette tatt i betraktning har jeg valgt å gjøre det! Det innebærer en viss risiko med alt en foretar seg, og den er jeg villig til å ta! Gleder meg til det ferdige resultatet! Lykke til med valget du også! Klem fra meg
BettyBoob Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 colosseum klinikken vondt i en uke 25000 (i 2002) veldig fornøyd, skal bytte til litt større når jeg har fått de barna jeg skal jeg har ikke "pamela" pupper. ser helt naturlige ut.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Jeg ville føle meg bedre med meg sjøl... Var ikke vond i det hele tatt egentlig... Men det var som SKIKKELIG melkespreng.... Jeg betalte 26700kr... MEGET fornøyd.... Jeg er ganske fersk med pupper da... Opererte den 21.mai.... Hi,hi...
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Høres ut som om du skal dit jeg har vært... Bare gled deg... Folka der er SUVERENE... LYKKE TIL!!!!!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2007 er ikke så gærdi pris da... har noen vært på fornebuklinikken??
Tomine is my star Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Jeg hadde KJEMPE vondt i et par uker etter på... Men når de ukene var over var alt greit.. Har aldri angret..men det rare er at når man er blitt vant til store nye pupper,syns man plutselig at de ikke er så store..andre som har opplevd det? Tror det er litt av det samme som med brunfarge..selv synes man at man er bleik,mens andre syns du er kjempe brun?!
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2007 dere som har betalt 26,700 har vært på fornebuklinikken ikke sant??? hvor ligger den hen?? skjønner at det er nære oslo men hvor hen da liksom.. hehe litt av noen spm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå