Gå til innhold

fotograf.

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva det ca koster å ha fotograf til bryllupet?

er det stor forskjell på hvilken fotograf en velger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig forskjellig! Spørs hva du vil ha med, hvor mange bilder, hvilket album, sted osv.

Man kan også være heldige å finne en hobbyfotograf til å ta noen bilder utenom. Og bare ha fotograf til de viktigste bildene.

Skrevet

Mamman til Emilia skal ta bilder i noen bryllup, men hun bodde ikke i her.

Skrevet

vi har bestillt engangskameraer på pixit.no (noen og tredve kroner) som skal stå på bordene under middag og fest slik at gjestene kan ta.

i tillegg skal vi ha en fotograf til selve bryllupsbildene. han vi har havnet på koster ca 3000 kr . husker ikke hvor mange bilder, men tror det er 20 stk i et album. en annen vi fikk pris fra skulle ha det dobbelte og det er ikke aktuellt.

bør innhente pris før dere bestemmer dere. store variasjoner

Skrevet

Kor bor du grå? Vi har fått en pris på 6900kr... Syns det var mye, men det var en sånn luxus pakke...

Skrevet

mine priser er innhenta på kongsvinger. virker som det er store variasjoner ute og går

Skrevet

Vi bor jo uheldigvis i en av Norges største byer vi da, Bergen....

Skrevet

Jeg tror det kan være veldig lurt å ringe rundt for pristilbud. Her kan det være enorme prisforskjeller. Nå har vi vært veldig heldig når det gjelder bryllupsbildene fordi kusinen til min kjære er fotograf , så det er hun som tar bildene for oss. Vi betaler 900 for å ta bildene + vi får dem ut på cd. Vet ikke helt hvor mye hun skal ha for å printe dem ut og for album , men jeg vet vi får det hos andre for max 600 (så det kommer jo i tillegg, men uansett er det utrolig billig i forhold til de fleste fotografer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...