mor til 2 gutter Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 noen som vet hva det ca koster å ha fotograf til bryllupet? er det stor forskjell på hvilken fotograf en velger??
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Det er veldig forskjellig! Spørs hva du vil ha med, hvor mange bilder, hvilket album, sted osv. Man kan også være heldige å finne en hobbyfotograf til å ta noen bilder utenom. Og bare ha fotograf til de viktigste bildene.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Mamman til Emilia skal ta bilder i noen bryllup, men hun bodde ikke i her.
grå :) Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 vi har bestillt engangskameraer på pixit.no (noen og tredve kroner) som skal stå på bordene under middag og fest slik at gjestene kan ta. i tillegg skal vi ha en fotograf til selve bryllupsbildene. han vi har havnet på koster ca 3000 kr . husker ikke hvor mange bilder, men tror det er 20 stk i et album. en annen vi fikk pris fra skulle ha det dobbelte og det er ikke aktuellt. bør innhente pris før dere bestemmer dere. store variasjoner
Arb.ledig husmor Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Kor bor du grå? Vi har fått en pris på 6900kr... Syns det var mye, men det var en sånn luxus pakke...
grå :) Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 mine priser er innhenta på kongsvinger. virker som det er store variasjoner ute og går
Arb.ledig husmor Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Vi bor jo uheldigvis i en av Norges største byer vi da, Bergen....
sussa4 Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Jeg tror det kan være veldig lurt å ringe rundt for pristilbud. Her kan det være enorme prisforskjeller. Nå har vi vært veldig heldig når det gjelder bryllupsbildene fordi kusinen til min kjære er fotograf , så det er hun som tar bildene for oss. Vi betaler 900 for å ta bildene + vi får dem ut på cd. Vet ikke helt hvor mye hun skal ha for å printe dem ut og for album , men jeg vet vi får det hos andre for max 600 (så det kommer jo i tillegg, men uansett er det utrolig billig i forhold til de fleste fotografer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå