Gå til innhold

str50

juni-august-mai gull:):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt ei sparkebuksa i str 50 til å ta gullet hjem i...er dette for lite kansje?? jeg ble sånn i tvil....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på ungen det:) men str 50 passer som regel som hentesett ja:)

Skrevet

jeg har også kjøpt klær i str 50, men har også fått beskjed om lite barn. men vet at mange kjøper denne str i hentesettet. passer vel de fleste barn, mne ville ikke basert hele garderoben på denne str ;-)

Skrevet

Ewan ble født tre uker for tidlig, var 48 cm og 2700 g. 50 passer akkurat, og kommer nok tilå være passelig en stund. tiss, bæsj og gulp kommer ofte på avveie, så jeg er glad vi har noen sett å bytte i.

Skrevet

Str. 50 går sikkert fint som hentesett, men jeg hadde ventet med å kjøpe masse annet tøy i den str. før jeg så hvor stort barnet ble...

Har bare et hentesett + noen bodyer i str. 50 jeg. Får heller handle inn mer dersom 56 skulle bli altfor stort.

Skrevet

takk skal dere ha...er det eneste jeg har i 50,har et sett i 56 å to i 62 resten håper vi at vi muligens får eller blir det handle tur på meg etterpå...da kan jeg trygt bruke den rosa søte sparkebuksa jeg ville ha til det fine strikkede settet som mormor til barnet har strikket til oss:)

Skrevet

Jeg har kun kjøpt én body i str. 50, resten av klærne i 56. Men jeg burde kanskje kjøpe noe mer i str 50?

Skrevet

Vi fikk en nattdrakt i 50, og den rakk vi å bruke en gang, etter vask var det for lite. Hadde og fikk litt i 56, det var akkurat i de to første månedene, også gikk vi over til 62 ganske fort. Det var vel ikke før hun nådde opp i 68 (litt før hun var 6mnd) at vi fikk en liten "garderobe" av klær med samme størrelse. Nå er det stooooor forskjell på størrelsene på barneklær da. MErker det nå som hun er større. Hun er nå 104cm, men bruker alt fra 104 til 116 i klær!!! Har kjøpt 110 som har vært for lite, og noe har vært god vokseplass i.... Kjøper stort sett 116 jeg da. Plutselig har barna en vokseperiode så det er lurt å ligge litt foran. Også med småbarn, når 56 er akkurat passe, så lønner det seg å kjøpe det nye tøyet i allefall en størrelse større (62) :o) bare for å ha det som en tommelfingerregel :o) Så kan man gjøre unntak hvis man f.eks skal kjøpe noe fint som bare skal bli brukt en gang (bryllup, bildetakning etc) for det er jo søtest når klærne hverken er for små eller stor.. Lykke til

Skrevet

Jenta vår var 3760 g og 52 cm lang da hun ble født og vi brukte str 50 ganske lenge. Som regel så går dette fint som hentesett! Men det varierer veldig hvor lenge de bruker 50 så ikke kjøp så veldig mye klær i den str før du få se babyen og ser hvor fort h*n vokser.

Skrevet

Det kommer ann på hvor stor baby du får det. Jeg hadde heldigvis bare kjøpt 2 ting i str 50, fikk ikke brukt noe av det. Gutten min var 4100g og 51 cm lang da han ble født. 56 derimot bruker vi enda, nå er han straks 4 uker ;)

Skrevet

Vel. Det er mye forskjell på str. H&M f.eks har forholdsvis store str.

Jeg har brukt str 50 i en måned eller mer på begge jentene mine.

De har begge vært rundt 3,5 kg og i underkant av 50 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...