Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han spiser snop å chips å søtt hele tia..

jeg er så lei det.

sitter bare her på soffan å propper i seg..

hvordan kan jeg legge dette fram??

han kommer jo til å bli dritt sur.

jeg kan jo ikke nekte han i å spise det han vil ha..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det også noe å bli irritert for nå? han kan vel stappe i seg akkurat det som passer han. hvilken rett har du til å nekte han det? er det helsen hans du er bekymret for? da kan du si det da.

hvorfor plager det deg?

Skrevet

for det første helsen ja..

du spiser ikke snop når du er sulten!!

det sier seg selv..

når du er voksen må du kunne lage deg noen brødskiver eller noe omdu er sulten!"!!

Skrevet

Da er vi to... Sambo spiser flere is og annet snop hver dag, og han legger jo på seg, og begynner å bli tung. Mage har han også, og stygge tenner får de... Lurer på om det er innbilt svangerskap her i gården ;-p hihi... Jeg sier bare at han må passe seg, og heller spise litt mat slik at han blir mett, men da bare ler han og spiser enda mer snop. Og sambo er ikke akkurat tynn for å si det slik... er så redd han kommer til å venne ungen vår på dette... at man bare kan finne seg godteri i skapet å gnafle på istedenfor å spise skikkelig mat...

Skrevet

da kan du si at du er bekymret for helsen hans for du og babyen trenger han osv. da kan han nesten ikke bli sur.. bare du ikke sier det på en sur måte..

:)

Skrevet

Jeg er litt enig med deg, og vi har selv hatt lignende problem her i huset. Mye junk, snop og brus i hverdagen, og jeg er så lett å lede at hvis sambo kjøper så spiser jeg gladelig. Men jeg skjønner ikke helt at du vegrer deg for å ta det opp med ham.. Hvis du ser på dette som et problem, så er det vel bare å si akkurat det? Jeg sa til min sambo at vi rett og slett ikke kunne ha det sånn, fordi jeg VIL spise sunn mat når jeg har et lite nurk i magen, og det er absolutt lettest når vi er to om det. Dette skjønte han selvsagt, og nå er det kosemat bare til hælja :) Er like så greit å kvitte seg med uvanene før bebisen kommer, for mine barn skal ihvertfall ikke ha snop annet enn i helgene, og da må jo vi gå foran som gode eksempler.

Skrevet

sa det til han nå,at jeg ikke orka at han skulle spise så mye dritt hver dag..

han la det bort i skapet. og sa han ikke skulle spise det så ofte.

heh

Skrevet

Hihi, bra!!! Her hjelper det ikke å si noe engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...