Gå til innhold

Nå har søstra mi fått drapstrussel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang innlegg lenger ned... Søstra mi sa at hu kunne fint levere nøkkel en dag før, men da blir det ikke vasket... Da tok ny huseier å skøyt lyn av sine øyner og tok fingeren sin rundt hele strupen sin og pekte deretter på min søster... Koselig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, syke syke mennesker. de har tydeligvis issues.

men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor søstra di har problemer med det. flyttebilen kommer kl 10 på lørdag så da er hun vel ferdigpakket til det? det var vel planen uansett? da tar det ikke 7 timer å få alt inn i bilen til kl 17. og kjøkkenskap og sånt kan vaskes etter hvert når hun har pakket tingene i kasser, og gulvet er fort gjort å vaske over. badet og sånt kan vaskes før flyttebilen kommer. jeg vasket ned min leilighet på en times tid, kanskje halvannen time.

men ikke misforstå, jeg er helt enig med deg at stesøstra og huseier osv er noen skikkelige drittsekker som er syke i hodet, men det er én dag. det er ikke noe stort problem med mindre man gjør det til et stort problem.

Skrevet

Jammen kjære vene, er de helt gale?

MVJNZ: det handler jo om prinsipper, sier de at hun skulle få være til den 1. så skal hun få være til den 1. da, og plutselig idag få beskjed om at hun må ut en dag før når flyttebilen ikke kommer... er jo slitsomt...

Skrevet

Vi er ikke mer enn tre personer som kan løfte alt sammen heller.. det er en leilighet på 70 kvm med mye møbler og mye esker.. og da er ikke ting unnagjort på en to tre.. taker, vegger to soverrom med skaper skal vaskes... bad og gang.. u name it.. og når en ikke har mulighet til å fjerne alle møbler på et sted så sier det seg med tiden, og når en er tre kansje 4 personer som skal lempe alt sammen... samt vaske.. to av rommene er tatt, men resten gjenstår. Og det er ikke mulig å flytte mer heller..før lørdag. Så det blir nok liv på kløfta til helga skal jeg si. For nå er begeret rent over så det holder. Og nå akter hvertfall ikke søsrtra mi seg til å gi fra seg nøkkel innen klokka 2400 1 juli. Hun har loven på sin side. Og når en drapstrussel kommer, da... da er det gått for langt...

Skrevet

Hadde rett og slett dritt i de og gjort som d står i kontrakten...hun har jo alt på sin side...Hvis noen begynner å bråke, så bare ringer dere politiet, eller truer m d...

Skrevet

husleie foreningen sa også dette.. at vi har loven i vår hule hånd, vi har retten på vår side. Og at om de sier noe så ring politiet.. og det vil vi gjøre..

Skrevet

Jøss, er han i slekt med stesøstra eller?

Uansett så har vel søstra di en kontrakt? Og der står det vel ettertrykkelig når hun må ut? Enten der eller i oppsigelsen. Er jo bare å forholde seg til det.

Skrevet

jøss... ting skjer, skjønner jeg....

uff, får håpe det ordner seg det der.

Skrevet

Det må vel ligge ett eller annet mer i bakgrunnen enn alt dette?

For en vilt fremmed person gjør vel neppe noe sånt til en annen uten grunn?

Jeg synes hele greia virker helt på trynet jeg. Er du sikker på at ikke søstra di har glippet litt med munnen ang dette?

Noe er i hvertfall galt, for ingen normale mennesker holder på sånn!

Tror jeg ville skygga banen og bare latt de involverte styre dette selv...for dette virker jo helt søkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...