PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Er så utrolig trøtt for tiden jeg...hadde aldri trodd man kunne bli så trøtt før jeg ble gravid I dag sov jeg til kl 13...våknet av at sambo ringte..sover alltid hele natten, ikke oppe for å gå på do en gang... Og her sitter jeg...gjesper og står i...sambo har bursdag i dag, så vi skal ha selskap og jeg har ikke gjort en ting...phju...heldigvis er leiligheten ryddig og ren, sambo skal bare moppe over gulvene når han kommer fra jobb...(klarer ikke dette pga bl..) Jeg må bare brette og legge på plass tre maskiner m tøy...men d skal jeg klare..hihi.. Hadde tenkt å bake kake, men tenker d blir kjøpekake i dag jah... Huff...kommer til å sovne i selskapet tror jeg...he he... Dere som har født før: Stemmer d at man får et sånt energikick etter fødsel?? Håper d...ellers kommer denne snuppa i magen til å få en særdeles trøtt mamma
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg sov ikke de første 3 døgnen etter jeg fødte Alva! Hehe, rar følelse, er alltid vært så avhengig nok søvn. Men jeg har også vært sinnsykt trøtt de siste par dagene! Har tenkt på at det kan være været, er jo ganske massive lavtrykk som svirrer i lufta nå. Ekke greit å ha en liten dame på 9 måneder som våkner 5 om morran da nei...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå