Gå til innhold

Ja....da venter vi gutt nr. 4 her i huset :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...vi måtte smile "tappert" da vi var på ultralyd og fikk vite at vi venter nok en liten gutt....Veldig velkommen og stor stas selv om en liten rosa bylt var i tankene våre nå.

Men, her er det bare å stålsette seg at det nok blir enda en fotballpatriot i familien. (og jeg som har spart på alle dukkeklærne jeg hadde til mine dukker da jeg var liten.....*smile*)

Vi har 3 gutter fra før, 6 år - 4 år - 17 måneder....og så nurket i magen min, da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Blir nesten litt sliten bare av å lese innlegget ditt, jeg! Godt noen har litt mer "foreldrekondis" enn denne dama! ;o)

Skrevet

Gratulerer med gutt i magen!!

Og jeg skjønner følelsene dine godt. Nå skal det sies at jeg bare har 1 gutt foreløbig, men ønsker meg veldig ei jente neste gang. Jeg synes det er lov til å føle seg litt "skuffa" når gutt nr 4 er på vei, selv om gutten kommer til å være verdens beste uansett :D

Om du sparer på dukkeklærne kan det hende du blir ei superfarmor til ei nydelig jente eller fler i fremtiden, som vil synes det er flott å leke med dukker hos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...